بهداشت و درمان در یحیی‌آباد سامان می‌یابد

خدمات پزشکی برای ساکنین منطقه یحیی‌آباد
عکس از مهر

کاشان فردا – فرماندار آران و بیدگل از  استقرار 20 پزشک متخصص در روزهای 30 و 31 خردادماه جاری در منطقه یحیی‌آباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی این فرمانداری، اسماعیل بایبوردی، با بیان این‌که منطقه یحیی‌آباد نیازمند حمایت و همکاری تمام مسئولان استانی و شهرستانی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم این منطقه است، از استقرار گروه جهادگران شهید همدانی شامل پزشکان متخصص چشم، داخلی و دندانپزشکی در روزهای 30 و 31 خردادماه جاری در این منطقه خبر داد.

بیشتر بخوانیم:
+ نرخ شیوع اضافه وزن در کاشان ۱۰٫۵ درصد است

وی افزود: این گروه جهادگران با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی و اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان شامل 20 نفر پزشک متخصص با امکاناتی از قبیل عینک و وسایل ترمیم دندان برای خدمت‌رسانی به مردم یحیی‌آباد مستقر می‌شوند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: خدمت‌رسانی مطلوب برای ۳ هزار نفر ساکن منطقه یحیی‌آباد، اجرای مفاد حقوق شهروندی و رضایت‌مندی بیشتر مردم این منطقه را فراهم می‌کند.

منطقه یحیی‌آباد پشت خط‌آهن سراسری و در مزرعه‌ای به این نام تاسیس شده و جزء‌ منطقه استحفاظی آران و بیدگل است و با توجه به جدید‌التاسیس بودن فاقد اکثر زیرساخت‌های رفاهی و عمرانی است و شهروندانی که سکونت در این منظقه را انتخاب می‌کنند اکثر از قشر متوسط به پایین جامعه هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.