برگزاری 75 کلاس تابستانه توسط فرهنگ‌سرای معراج کاشان

برگزاری کلاس‌های آموزشی تابستانه در فرهنگ‌سرای معراج کاشانکاشان فردا – مدیر فرهنگ‌سرای معراج کاشان از برگزاری 75 کلاس تابستانه از سوی این فرهنگ‌سرا در تابستان ۹۸ خبر داد.

 سیدرضا هاشمی این دوره‌ها تحت عنوان آلاچیق تابستانه ویژه آقایان و بانوان با محوریت آموزش سوارکاری، تنیس خاکی، اسکیت، ژیمناستیک، تکواندو، شنا و والیبال از جمله کلاس‌های تابستانی در نظر گرفته شده‌است و فوتبال و فوتسال ویژه آقایان نیز از جمله برنامه‌های این فرهنگ‌سراست.

بیشتر بخوانیم:
+ تمرکز برنامه‌های فرهنگ‌سرای معراج بر مناطق کم‌برخوردار
+ تجربه گردشگری با طعم کتاب در پایتخت کتاب ایران

هاشمی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی کاملا رایگان مخصوص والدین، برگزاری برنامه‌های شاد، متنوع، و اردوهای یک روزه گردشگری آموزشی مخصوص کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در کلاس‌ها از برنامه‌های جانبی این کلاس‌ها است.

وی از برگزاری کلاس و کارگاه‌های آموزشی رایگان در قالب 14 حوزه مختلف خبر داد و ابراز داشت: 15 کلاس ویژه بزرگ‌سالان، 16 کلاس ورزشی ویژه آقایان و بانوان، 10 کلاس هنری ویژه کودکان، 9 کلاس آموزشی ویژه کودکان، کلاس‌های زبان در سه گروه سنی کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان و 25 مورد کلاس کامپیوتر ویژه کودکان و بزرگ‌سالان در تابستان سال جاری توسط این فرهنگ‌سرا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی به فرهنگ‌سرای معراج واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، کوی ملک‌آباد مراجعه کنند و از آن‌جا که تعداد ثبت‌نام‌ محدود است، اولویت با افرادی است که سریع‌تر ثبت نام کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 55472434 تماس بگیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.