ایجاد نمایشگاه بین‌المللی کاشان به‌زودی آغاز می‌شود

نشست شورای سرمایه‌گذاری فرمانداری کاشان و اعلام خبر ایجاد نمایش‌گاه بین‌المللی کاشانکاشان فردا – فرماندار کاشان با اشاره به بررسی مشکل راه‌های دسترسی نمایش‌گاه بین‌المللی این شهر گفت: مجوزهای لازم دریافت شده و پس از برطرف کردن مشکل دسترسی از طرف آزادراه کاشان – قم به آن و تمهید سایر زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، تلفن و گاز کار آغاز می‌شود.

علی‌اکبر مرتضایی سه‌شنبه در نشست شورای سرمایه‌گذاری شهرستان کاشان افزود: این نمایش‌گاه در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار با پیش‌بینی اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیارد تومان در حاشیه جاده خنب (محدوده آزادراه امیرکبیر تا بام شهر) ساخته خواهد شد.

مرتضایی با اشاره به وجود یک‌هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ به ویژه تولید‌کنندگان فرش ماشینی و حجم صادرات غیرنفتی این شهرستان به عنوان قطب تولید فرش ماشینی کشور، ایجاد فضای نمایشگاهی برای عرضه محصولات تولیدی منطقه را ضروری برشمرد.

وی یادآور شد: مشکل طرح نمایش‌گاه بین‌المللی کاشان پس از ۱۷ سال با پیگیری مسئولان در دولت سال گذشته با جانمایی و اختصاص زمین مورد نظر برطرف شد.

استقرار نمایش‌گاه بین‌المللی کاشان در کنار باغ تاریخی فین و محور کاشان- قم به عنوان بخشی از آزادراه هفت (که از تهران آغاز شده و با عبور از استان قم، در غرب اصفهان پایان می‌یابد) از جمله مزیت‌های آن است که خواسته دیرینه صاحبان صنایع و تولیدکنندگان این منطقه را نیز محقق خواهد کرد.

کاشان سالانه ظرفیت صادراتی بیش از ۲۲۶ میلیون دلار کالا دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.