دستگیری سارقان باغ‌های لتحر و موتورسیکلت در کاشان

سرهنگ علی پورکاوه فرماندهی انتظامی شهرستان کاشانکاشان فردا – فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری دو سارق که اقدام به سرقت از باغ‌های منطقه دشت لتحر کاشان می‌کردند خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی پورکاوه شامگاه سه‌شنبه گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از باغ‌های منطقه لتحر کاشان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ علوی کاشان قرار گرفت.

بیشتر بخوانیم:
+ دستگیری سارق حرفه‌ای جواهرات کودکان در کاشان

وی افزود: مأموران با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند ۲ سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ پورکاوه گفت: متهمان دستگیرشده هنگامی که با مستندات پلیس روبه‌رو شدند به ۵ مورد سرقت از باغ‌های این منطقه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کاشان افزود: مأموران کلانتری ۱۳ علوی این شهرستان همچنین موفق شدند با انجام یک سری اقدامات تخصصی، ۲ دو سارق موتور سیکلت را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات به‌عمل آمده، سارقان تاکنون به ۵ مورد سرقت موتورسیکلت در سطح شهر کاشان اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

 سرهنگ پورکاوه تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودروها و افراد ناشناس خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.