مسابقات اتومبیل‌رانی ۲ دیفرانسیل در كاشان پایان یافت

مسابقات اتومبیل‌رانی ۲ دیفرانسیل جام مرنجابكاشان فردا – مسابقات اتومبیل‌رانی 2 دیفرانسیل قهرمانی كشور با عنوان جام مرنجاب با معرفی نفرات برتر روز جمعه در مشهد اردهال كاشان به كار خود پایان داد.

رئیس بخش سافاری فدراسیون اتومبیل‌رانی كشور در حاشیه معرفی برندگان این دوره از مسابقات به ایرنا گفت: راند اول سال 98 مسابقات اتومبیلرانی 2 دیفرانسیل سافاری قهرمانی كشور (جام مرنجاب) از ۱۲ تا ۱۳اردیبهشت‌ماه از مقابل سازمان ورزش و جوانان استان البرز كلید خورد، در مرنجاب آران و بیدگل ادامه یافت و در مشهد اردهال كاشان به پایان رسید.

مجید كاكاوند با اشاره به حضور افزون بر 100 ورزش‌كار در این دوره، افزود: 60 خودرو 2 دیفرانسیل همراه یك نقشه‌خوان و راننده از استان‌های تهران، كرمانشاه، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، قزوین، خراسان رضوی و منطقه آزاد آیلند در این رقابت‌ها شركت كردند.

وی با بایان این‌که این مسابقه‌ها در 2 كلاس همگانی و حرفه‌ای برگزار شد و شركت‌‌كنندگان در این مسابقه پس از گذر از مسیرهای كرج، قم، كاشان، منطقه مرنجاب در مشهد اردهال كاشان به كار خود پایان دادند، نتیجه این مسابقات را به این شرح اعلام کرد:

در بخش كلاس حرفه‌ای مقام نخست راننده جمال زارعی و نقشه‌خوان سید جمال فلاح امینی از استان قزوین، مقام دوم راننده بیژن رحمانی و نقشه‌خوان سید نقی آصف‌الحسینی از استان قزوین و مقام سوم راننده محمود شكراللهی و نقشه‌خوان علی شكراللهی از استان آذربایجان شرقی.

در بخش كلاس همگانی مقام اول راننده رضا میلانی و نقشه‌خوان عطاالله عباس‌نژاد از استان آذربایجان شرقی، مقام دوم راننده فرج هاتفی و نقشه‌خوان محمدحسن هاتفی از خراسان رضوی و مقام سوم راننده عبدالطیف امین‌سرندی و نقشه‌خوان وحیده فاتحی از آذربایجان شرقی.

راند اول این مسابقات در قزوین، راند دوم در گیلان، راند سوم آذربایجان غربی و راند چهارم هم در آذربایجان شرقی سال گذشته برگزار شده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.