۳ مرکز دانش‌بنیان در کاشان به بهره‌برداری رسید

اهدا کتاب راهنمای عملی برای سرمایه‌گذاری در استارت آپ‌ها به سورنا ستاریکاشان فردا – سه مرکز دانش‌بنیان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در کاشان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مهر، پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی نخستین طرح به بهره برداری رسیده است که در مساحت ۱.۵ هکتار و پنج هزار مترمربع زیربنا ساخته‌شده و قابلیت استقرار تا ۷۵ واحد فناور را داراست.

فضای کارگاهی و آزمایشی از جمله امکانات این پارک است که مکان فعلی تا پنج سال به صورت موقت بوده و سپس به اراضی دانشگاه کاشان با عرصه ۵۰ هکتار منتقل می‌شود.

مرکز رشد واحدهای فناور سلامت واقع در دانشگاه علوم پزشکی کاشان دومین مرکز دانش‌بنیان بود که توسط سورنا ستاری، در کاشان به بهره‌برداری رسید.

کانون خلاقیت رشد و فناوری است که در دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید رجایی با یک هزار و ۵۰۰ متر زیربنا افتتاح شد و ۱۴ واحد ویژه در ۱۴ گروه آموزشی نیز در این کانون مستقر است.

در سفر معاون علمی فناری رئیس جمهور به کاشان، نشست اداری فوق‌العاده شهرستان نیز تشکیل شد که در این نشست که بحث کلیدی توجه به مباحث مراکز دانش‌بنیان بود، فرماندار، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، رئیس دانشگاه هر یک به فراخور مباحثی را در حوزه فناوری و مراکز دانش‌بنیان مطرح کردند.

در خلال این مباحث حسین شکرریز با اشاره به تاسیس نخستین شعبه «سرمایه‌گذاری نیک‌اندیش پویا» در اتاق بازرگانی کاشان هفتمین کتاب خود با عنوان «راهنمای عملی برای سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها» باموضوع استارت‌اپ‌ها را به سورنا ستاری معاون علمی و فناری رئیس جمهور اهدا کرد.

«راهنمای عملی برای سرمایه‌گذاری در استارت آپ‌ها ویژه فرشتگان سرمایه‌گذار» هفتمین اثر حسین شکرریز است که از سوی نشر کیفیت در شمارگان ۵۰۰ و در سال ۹۷ منتشر شده است.

ستاری در این نشست در سخنانی با اشاره به اهمیت حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شرکت‌های دانش‌بنیان، تاثیر حضور آنان در رشد و توسعه مشاغل را حیاتی شمرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.