شورای توسعه گردشگری کاشان احیا می‌شود

علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان در نشست هم‌اندیشی مدیران خانه‌های اقامتیکاشان فردا – فرماندار کاشان از احیاء ستاد توسعه گردشگری کاشان خبر داد و گفت: برای ارتقاء سطح همکاری و هماهنگی‌های بین‌بخشی و کاهش اقدامات موازی شورای توسعه گردشگری در کاشان تشکیل خواهد شد.

علی‌اکبر مرتضایی در نشست هم‌اندیشی مدیران خانه‌های اقامتی با اشاره به توان‌مندی‌های بالقوه کاشان در حوزه گردشگری گفت: به‌رغم تمام توان‌مندی‌ها، کاشان در حوزه گردشگری و جذب توریست، آن‌گونه که شایسته شهری به عنوان خاستگاه تمدن بشری و با قدمت بیش از 7 هزار و پانصد سال باشد از این پتانسیل استفاده نشده است.

بیشتر بخوانیم:
+ اعلام رضایت ۹۳٪ از خدمات‌ و جاذبه‌های گردشگری کاشان

مرتضایی با تاکید بر اهمیت موضوع آموزش در رونق صنعت گردشگری، گفت: بخشی از احساس رضایت و خاطره خوش یک گردشگر از سفر، به نوع برخورد شهروندان شهر میزبان بستگی دارد و این امر در گرو تحقق آموزش همگانی است از این روی می‌بایست در کنار آموزش‌های تخصصی، آموزش شهروندی با هدف ارتقاء فرهنگ جامعه در زمینه گردشگری در سطح مدیران شهرستان، سرمایه‌گذاران و کارکنان مجموعه‌های گردشگری و تفریحی و همچنین عموم مردم تسری یابد.

فرماندار کاشان با اشاره به نقش محوری بخش خصوصی در حوزه گردشگری گفت: علاوه بر دستگاه‌های اجرایی دولتی و عمومی مرتبط، نمایندگان فعالین عرصه گردشگری و سمن‌ها در این شورا عضویت خواهند داشت.

وی مجموعه خانه‌های اقامتی در سطح شهرستان را زیرساختی مناسب برای پذیرش گردشگر داخلی و خارجی دانست و در خصوص رفع مشکلات این مجموعه‌ها و اجرای پیشنهادات در شورای توسعه گردشگری ابراز امیدواری کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.