زیرگذر کاشان به‌جای یک مصوبه، ۳ مصوبه دارد

پروژه زیرگذر کاشانکاشان فردا – شهردار کاشان در جمع مدیران شهرداری با بیان این‌که معاونت ترافیک سختی‌های زیادی را در این مدت متحمل شده است، گفت: به قاطعیت عرض می‌کنم پروژه زیرگذر از لحاظ مبانی علمی و مطالعاتی نظیر ندارد و به همراه خود مصوبات محکم و قاطعی دارد، هر چه‌قدر نگرانی‌ها و حساسیت‌ها در انجام پروژه بیشتر شد، مطالعات دقیق‌تر و اساسی‌تر شد.

سعید ابریشمی‌راد افزود: در نشست شورای ترافیک استان ۳۱ سوال مطرح شد که در قالب ده‌ها صفحه و جدول و اسلاید پاسخ داده شد و در نهایت با حضور عالی‌ترین مقام ترافیکی کشور به تصویب رسید.

بیشتر بخوانیم:
+‌ مخالفان پروژه زیرگذر کاشان به مصوبه شورای ترافیک استان تمکین کنند

ابریشمی‌راد تصریح کرد: اعضای شورا همچنان دغدغه‌هایی دارند که به‌جاست و آن بحث منابع مالی این پروژه است، باید در این مورد اشاره کرد برگشت به عقب هزینه و خسارت بیشتری به دنبال دارد و اگر این پروژه امروز انجام نشود، بعدها به قیمت گران‌تری مجبوریم انجام دهیم.

شهردارکاشان خاطرنشان کرد: هرگز به انجام هیچ پروژه‌ای تعصب نداشته و ندارم و هرچه به صلاح مردم است انجام می‌دهم و از هرچه حاصل خرد جمعی است، محکم دفاع می‌کنم.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر به عنوان یک نهاد تصمیم‌گیرنده از هیچ تصمیمی عدول نکرده و فقط نگران است، شهرداری قادر به انجام پروژه خواهد بود همان‌گونه که در طرح چلچراغ توسعه به صورت هفتگی چند پروژه را افتتاح می‌کند.

ابریشمی‌راد با بیان این‌که کاشان شهری توان‌مند و مردمانش لایق بهترین‌ها هستندگفت: من تابع مصوبات شورای اسلامی شهر هستم و این حکم قانون است و این پروژه به جای یک مصوبه سه مصوبه را داراست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.