افزايش 10%پرونده‌هاي تعزيرات كاشان در سه ماهه نخست سال

سعید بلائی‌زاده رئیس تعزیرات حکومتی کاشانکاشان فردا – سعيد بلاني‌زاده رئيس تعزیرات حکومتی کاشان با اشاره به رسيدگي به 454 فقره پرونده در سه ماه نخست سال، از رشد 10 درصدي پرونده‌ها در این مدت نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پورتال خبري كاشان؛ بلاني‌زاده با اعلام این‌که متهمان اين پرونده‌ها به ۸۰۰ میلیون تومان جزاي نقدي و ضبط كالا به‌نفع دولت محكوم شدند افزود: از تعداد 454 فقره پرونده، 20 فقره كالاي قاچاق و ارز، 63 فقره مربوط به تخلفات بخش بهداشت و دارو و درمان و 383 فقره مربوط به پرونده‌هاي بخش كالا و خدمات بوده است.

به گفه وي، محكومين پرونده‌هاي كالا و ارز به پرداخت ۳۴۰ ميليون، محكومين پروندهاي بهداشت و دارو و درمان به حدود ۳۳۰ ميليون، و محكومين كالا و خدمات به بیش از ۱۲۰ ميليون تومان جزاي نقدی محکوم شدند.

رئيس تعزيزات حكومتي كاشان با تأكيد بر اين‌كه پزشكان موظف به استفاده از دستگاه كارت‌خوان هستند گفت: متأسفانه حدود 50 درصد موارد مورد نظر در بازرسي تعزيرات از مطب پزشكان رعايت نشده بود كه در مرحله نخست به دانشگاه علوم پزشكي و سازمان نظام پزشكي تذكر داده شد و در ادامه مطب‌هايي كه نسبت به اعمال و نصب تعرفه‌ها و دستگاه كارت‌خوان اقدام نكنند با آن‌ها برخورد قانوني خواهد شد.

بلائی‌زاده افزود: 10 پرونده پزشكي به دليل اخذ مبلغ اضافه از بيماران در سال گذشته تشکیل شد كه بعد از گذشت شاكيان و رضايت آن‌ها، پزشکان به پرداخت ۳۱۰ میلیون تومان جزاي نقدي محكوم شدند.

بلائی‌زاده گفت: در اين مدت 150 واحد صنفی مورد نظارت و بازرسي قرارگرفتند و 48 فقره پرونده تخلف تشكيل و رسيدگي شد.

وي همچنين از رسيدگي به 5 پرونده ملي در این مدت خبر داد و گفت: از اين تعداد 2 پرونده مربوط به قاچاق كالا و ارز یکی به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان و ديگری ۷۵ ميليون تومان شامل ماشين لباسشويي، كولرگازي و سيگار و پارچه بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.