بهره‌برداری از دو دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان بهشتی

بهره‌بردای از دو دستگاه اکسیزن‌ساز در بیمارستان بهشت کاشانکاشان فردا – سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان، از بهره‌برداری از دو دستگاه پیشرفته اکسیژن‌ساز در بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه، دکتر محمدرضا شریف گفت: این دو دستگاه، با ظرفیت جداگانه 600 لیتر در دقیقه تولید اکسیژن، دو دستگاه سیستم تولید هوای فشرده مدیکال 22 کیلوواتی و دو دستگاه وکیوم که به صورت سانترال به بخش‌ها متصل است، می باشند.

وی افزود: برای خرید، نصب و ایجاد زیرساخت‌های لازم در جهت بهره‌برداری از این دستگاه‌ها حدود 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه هزینه شده است.

دکتر شریف تصریح کرد: پیش از این اکسیژن بیمارستان از طریق دستگاه اکسیژن‌ساز قدیم و کپسول تهیه و تامین می‌شد اما با راه‌اندازی این سیستم علاوه بر حذف حمل و نقل روزانه کپسول، فشار و خلوص اکسیژن نیز به حد مطلوب رسیده است.

وی اظهار داشت: این دستگاه‌ها در هر دقیقه 1200 لیتر اکسیژن با خلوص بالای 93 درصد تولید می‌کند و کیفیت بالای اکسیژن تولیدشده و حفظ فشار اکسیژن در طول شبانه‌روز از دیگر مزایای این دستگاه بوده و آن را بر اکسیژن تامین شده از طریق کپسول متمایز می‌کند.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان، افزود: کاهش استفاده از نیروی انسانی و هزینه، صرفه‌جویی در زمان، تامین اکسیژن در شرایط جوی سخت، تامین اکسیژن 93 درصد، تامین اکسیژن با فشار چهاربار و جلوگیری از خطر انفجار کپسول اکسیژن از دیگر مزایای این دستگاه‌ها است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.