زمینه دوچرخه‌سواری بانوان آران‌ و بیدگل فراهم می‌شود

دوچرخه‌سواری بانوانکاشان فردا – فرماندار آران‌ و بیدگل با اشاره به لزوم دفاع از آزادی‌های مشروع گفت: زمینه دوچرخه‌سواری بانوان این شهرستان در چارچوبی منطقی فراهم می‌شود.

اسماعیل بایبوردی عصر چهارشنبه در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی آران‌ و بیدگل، دفاع از آزادی‌های مشروع و مدنی مردم را از جمله شاخص‌های حکمرانی خوب برشمرد و بیان کرد: فراهم‌کردن مکانی مشخص و سرپوشیده برای دوچرخه‌سواری بانوان شهرستان از جنس ورزش، همچنین بر نشاط و تحرک اجتماعی این بخش از جمعیت خواهد افزود.

بیشتر بخوانیم:
+ دوچرخه‌سواری بانوان و عفت عمومی

وی دولت، مردم و قوانین خوب را مثلث اجرای حقوق شهروندی دانست و یادآور شد: یکی از ماموریت‌های دولت دوازدهم کاهش شکاف بین دولت و مردم است که در این راستا باید برخورد و عملکرد مسؤولان با مردم به گونه‌ای باشد که مردم به‌عنوان مسافران قطار انقلاب اسلامی و صاحبان اصلی آن، تا پایان مسیر احساس آرامش و نشاط داشته باشند.

فرماندار آران‌وبیدگل گفت: مبارزه جدی با فساد شاخصی دیگر برای ارزیابی حکمرانی خوب است که با کمترین دخالت و بیشترین نظارت بر امور شهرستان محقق شده و در کنار رعایت حقوق کودکان و زنان اهمیت دارد.

فرماندار آران و بیدگل در شرایطی خبر از اختصاص مکانی سرپوشیده برای دوچرخه‌سواری بانوان داده که در اکثر شهرها منعی برای دوچرخه‌سواری بانوان با پوشش مناسب در محیط عمومی نیست و از طرفی ورزش دوچرخه‌‌سواری یک ورزش هوازی است و نیاز به انجام در هوای آزاد دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.