شهرداری‌های شمال استان زیر نظر شهرداری کاشان

نشست شورای اداری شهرداری های شمال استان اصفهانکاشان فردا – نشست توجیهی شیوه تدوین صورت‌جلسات شورای اداری شهرداری‌های شمال استان اصفهان به میزبانی شهرداری کاشان برگزار شد.

در این نشست که نکات لازم در خصوص فرم ارتقای گروه‌های تخصصی کارمندان ارائه شد، میزان سابقه و تجربه کاری برای ارتقای گروه، نحوه تخصیص امتیاز برای اخذ گروه‌های تخصصی، منزلت کلی اشتغال، شرایط محیط کار، تالیفات و آثار علمی از جمله اختراع و اکتشاف، دوره‌های آموزشی، تدریس، عضویت در شوراها، تقدیرنامه و تشویقات از جمله شاخص‌های تخصیص امتیاز برای ارتقای جایگاه شغلی و گروه و… به عنوان بخشی از توضیحات در این فرم مطرح شد.

معاون اداری مالی شهرداری کاشان، تنوع نوع استخدام در شهرداری‌ها را به عنوان یک آسیب ذکر کرد و برگزاری چنین جلساتی را موجب کمک به وضعیت شهرداری‌ها دانست و گفت: ما بیش از پنج نوع وضعیت استخدامی در مجموعه شهرداری‌ها داریم و شهرداری‌ها سال‌هاست با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

مجتبی ولی‌پناه ابزار امیدواری کرد: با این تصمیم استانی بخشی از مشکلات موجود در زمینه مطلوب‌سازی و سامان‌دهی وضعیت شغلی کارمندان صورت پذیرد.

محمد حقیقی نماینده شورای اداری استخدامی استان اصفهان نیز در حاشیه این نشست با اشاره به تمهید استانداری برای سامان‌دهی امور استخدامی از طریق تقسیم استان به چهار قسمت و واگذاری هر بخش به یک شهرداری بزرگ به عنوان رابط خاطرنشان کرد: بر این اساس مقرر شد مباحث استخدامی و پرسنلی هر بخش قبل از طرح در کمیته‌های تخصصی استانداری، به تایید رابطین و نمایندگان استان در آن حوزه برسد.

وی با اشاره به تحت پوشش قرارگرفتن 12 شهرداری توسط شهرداری کاشان به عنوان یکی از رابطین شورای اداری در استان گفت: شهرداری‌های قمصر، برزک، نوش‌آباد، مشکات، کامو، جوشقان، نیاسر، آران و بیدگل و… از جمله زیرمجموعه‌های شهرداری کاشان در این خصوص محسوب می‌شوند.

حقیقی همچنین با بیان این‌که بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته شهرداری‌های اردستان، نایین نطنز، خور و بیابانک، بادرود و…به موارد کنونی اضافه می‌شوند تا مجموعه 23 شهرداری شمال استان اصفهان تحت نظارت شهرداری کاشان کامل شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.