دومین شماره‌ فصل‌نامه «کاج» منتشر شد

دومین شماره‌ فصل‌نامه فرهنگی، هنری، ادبی «کاج» منتشر شدکاشان فردا – دومین شماره‌ فصل‌نامه فرهنگی، هنری، ادبی «کاج» به مدیرمسئولی «عطیه جوادی‌راد» و سردبیری «محمود ساطع» در ۱۹۲صفحه و به قیمت ۱۵ هزارتومان منتشر شد.

به گزارش کاشان نیوز، این شماره از فصل‌نامه کاج ویژه‌ی «بهرام بیضایی» به‌همراه نوشته‌های دیگری از داستان، شعر، نمایش‌نامه و نوشتاری از نیاسر به چاپ رسیده است.

«از آدمی و وطن» عنوان سخن آغازین فصل‌نامه‌ی کاج به قلم محمود ساطع است نوشته شده است. بخش نخست فصل‌نامه به «بهرام بیضایی» نویسنده، نمایش‌نامه‌نویس، محقق و کارگردان نام‌آشنای کاشانی اختصاص یافته است.

در این بخش نوشته‌هایی از؛ داود فتحعلی‌بیگی، بهرام بیضایی، جابر تواضعی، عطیه راد، مصطفا طوقانیان، سحر احمدی، بهروز هاشمی، گودرز عکاشه، اصغر وطنخواه و به‌همراه سال‌شمار زندگی بهرام بیضایی چاپ شده است.

بخش داستان فصل‌نامه کاج، شامل ۹داستان از نویسندگان کاشان و شهرهای دیگر است. در این بخش داستان‌هایی از؛ عباس باباعلی، هانیه ترسلی، عطیه راد، مصطفا طوقانیان، محمد فینی‌زاده، فاروق مظلومی، علی نیکزاد و بهروز هاشمی به چاپ رسیده است.

در بخش شعر، شعرهایی از سحر احمدی، مرضیه انصاری، علیرضا رجبعلیزاده، جواد رحمتی، ابوالفضل رعیت، ریحانه رسول‌زاده، امیر سرافراز، حسن قریبی، پیمان گرامی، جواد مجابی و شعرهایی از چزاره پاوزه به ترجمه‌ی مسعود بساطی را خواهید خواند.

در بخش هنر، نمایش‌نامه‌ای چاپ نشده از منوچهر شیبانی؛ شاعر، نمایش‌نامه‎نویس و کارگردان شناخته‌شده‌ی کاشانی که از آرشیو موزه‌ی منوچهر شیبانی انتخاب شده و به چاپ رسیده است.

در بخش بوم، نوشته‌هایی با موضوع کهن‌باغ‌شهر نیاسر به قلم؛ محمد مشهدی نوش‌آبادی، عباسعلی رضایی‌نیا، عباس حلواچی نشلجی، علی ابوالفضلی و ایرج صفایی را خواهید خواند.

«از کاج تا کاج» عنوان بخش پایانی فصل‌نامه کاج، روایت برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی خانه‌ی تاریخی کاج است که در بازه‌ زمانی شماره‌ی پیشین فصل‌نامه کاج (ویژه پری زنگنه) تا کاج شماره‌ی دوم برگزار شده است.

فصل‌نامه کاج را به قیمت ۱۵هزار تومان و از خانه‌ تاریخی کاج، خانه تاریخی احسان، مهینستان راهب، فروشگاه ساربوک و کلیه کیوسک‌های معتبر شهر می‌توانید تهیه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. ناصر یونسی می گوید

    سلام مراکز فروش در اصفعان یا ارسال پستی را بفرمایید

  2. بهروز می گوید

    سلام. می‌توانید از سایت sarbook.comخرید اینترنتی داشته باشید که فصل‌نامه به صورت رایگان برای‌تان ارسال هم می‌شود. همین‌طور در اصفهان خانه صفوی نیز می‌توانید تهیه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.