مشکل زیست‌محیطی منطقه اقتصادی کاشان رفع می‌شود

خداداد غریب‌پور معاون وزیر صمت در کاشانکاشان فردا – معاون وزیر صمت از توسعه ۳۰۰ هزار مترمربع معدن در کشور خبر داد و گفت: توجه به معادن کوچک در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش مهر، خداداد غریب‌پور پیش‌ازظهر شنبه ۱۵ تیرماه در منطقه ویژه اقتصادی کاشان ضمن اشاره به اقدامات اولیه صورت گرفته در این عرصه اظهار داشت: جدیت در حوزه معدن و توسعه اکتشافات قوت گرفته است به نحوی که در سال‌جاری برنامه توسعه ۳۰۰ هزار متر‌مربع معدن و فعال‌کردن معادن کوچک در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانیم:
+ عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی کاشان آغاز می‌شود

وی ضمن تاکید بر بومی‌سازی تجهیزات افزود: توجه به نیروی انسانی و تمرکز بر افزایش مهارت این نیرو‌ها از سیاست‌های ماست و منطقه اقتصادی ویژه کاشان چهارمین منطقه ویژه اقتصادی کشور است و فراز و نشیب‌های متعددی از سال ۸۹ تا کنون تجربه کرده است.

معاون وزیر صمت از رفع مشکل زیست‌محیطی منطقه اقتصادی کاشان خبر داد و ابراز داشت: صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی کاشان انرژی بر است و بر همین اساس در نظر داریم تا با توان‌مندسازی بخش خصوصی به این منطقه اقتصادی رونق ببخشیم.

وی تصریح کرد: کمک به رفع موانع و صدور مجوزهای لازم برای فعالیت بخش خصوصی را در راستای رونق تولید مدنظر داریم و زیرساخت‌های لازم همچون برق، آب و گاز را برای این مناطق ایجاد خواهیم کرد.

منطقه ویژه اقتصادی کاشان در 20 کیلومتری شهر مشکات قرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.