800 بررسی فنی برای پایش ایمنی اماکن مختلف شهری

بررسی و پایش ایمنی اماکن کاشان توسط آتش‌نشانانکاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از حدود 800 بازدید، بازرسی و نظارت فنی بر وضعیت ایمنی اماکن مختلف شهری در خردادماه خبر داد.

محمدمسعود چایچی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های این سازمان در راستای بازدیدهای ایمنی در خردادماه 797 مورد توسط کارشناسان انجام گرفته که این موارد شامل 232 مورد تصرف‌های تجاری، 251 مورد منازل مسکونی و نیز اماکن آموزشی سه مورد، اماکن تفریحی دو مورد، اقامت‌گاه‌های سنتی چهار مورد و اماکن صنعتی، اداری، تصرفات تجاری، اداری، مسکونی و همچنین مسکونی تجاری هر کدام یک مورد بوده است.

وی افزود: در ماه گذشته پنج مورد نقشه‌های تاسیسات، برق و مکانیک اماکن تجاری، مسکونی، تفریحی و اقامتی مورد بررسی قرارگرفته توسط کمیته علت‌یابی حوادث و حرائق سازمان 10 مورد گزارش علت‌یابی تنظیم و 6 مورد تائیدیه آن واحدها صادر شد.

چایچی یادآورشد: صدور 244 فقره دستورالعمل‌های ایمنی برای منازل مسکونی، اماکن آموزشی 22 مورد، اقامت‌گاه سنتی و تصرفات تجاری هر کدام دو مورد و همچنین اماکن صنعتی، اداری، تفریحی و جایگاه عرضه سوخت هر کدام یک مورد بوده که از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در این مدت بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اصل مهم و اساسی در جلوگیری از حوادث را پیشگیری و رعایت موارد ایمنی عنوان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم شاهد کمترین آمار حوادث و حرائق باشیم و همشهریان در صحت و سلامتی به زندگی خود ادامه دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.