پردیس بزرگ فرهنگی کاشان ساخته می‌شود

دیدار ابریشمی‌راد شهردار کاشان با نمازیکاشان فردا – شهردار کاشان ضمن اعلام تحقق ۹۶ درصدی بودجه شهرداری کاشان در سال گذشته که طی ۶ سال گذشته بی‌نظیر بوده‌است، از آغاز عملیات ساخت پردیس بزرگ فرهنگی این شهرستان طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش مهر، سعید ابریشمی‌راد بعد‌از‌ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در کاشان تحقق ۹۶ درصدی بودجه طی شش سال اخیر را بی‌سابقه دانست و تصریح کرد: این بدین معنی است که عملکرد ما در درآمد و بودجه ۹۶ درصد تحقق‌یافته و بر اساس آمارها شهرداری کاشان بیشترین تحقق بودجه را در میان شهرداری‌های استان اصفهان داشته است.

وی با بیان این‌که شهرداری علاوه بر رسیدگی در بعد جسمی به بعد روحی شهر نیز در حد توان و بضاعت توجه ویژه‌ای دارد، افزود: بیش از ۴۰ پروژه در دهه فجر سال گذشته توسط شهرداری کاشان به بهره‌برداری رسید و تمام تلاش خود را در بکارگیری حداکثری امکانات داشته‌ایم تا شهروندان از زندگی در این شهرستان لذت ببرند.

ابریشمی راد از آغاز عملیات پروژه زیرگذر کاشان و همکاری نهادهای مرتبط با شهرداری در اجرای این پروژه خبر داد و اظهار داشت: یکی از این پروژه‌های بزرگ شهرستان کاشان پروژه زیرگذر است که در مقیاس شهری پروژه بزرگی محسوب می‌شود و بر همین اساس قرارگاه خاتم‌الانبیا که بهترین پیمان‌کار کشور است به عنوان مجری این پروژه انتخاب شده و بهترین طراحان و مشاوران نیز در پیشرفت آن نقش بسزایی دارند.

وی از ساخت شش خانه فرهنگ در شهرستان کاشان خبر داد و افزود: پردیس بزرگ فرهنگی با پنج هزار و ۲۰۰ متر زیربنا در بقایای کارخانه ریسندگی کاشان در خیابان کارگر یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های فرهنگی شهرداری کاشان است که طی چند روز آینده عملیات ساخت آن به مرحله اجرا در می‌آید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.