کنگره بین‌المللی انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران در کاشان برگزار می‌شود

کنگره بین‌المللی انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران در کاشانکاشان فردا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از برگزاری کنگره بین‌المللی انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران به میزبانی این واحد دانشگاهی خبر داد.

دکتر ابراهیم کوچکی به ایسنا گفت: هدف از برگزاری این کنگره بهره‌گیری از تجربه‌های جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات در سطح بین‌المللی و ملی و معرفی رویکردهای جدید تشخیصی و درمانی در حیطه‌های مختلف جراحی مغز و اعصاب است.

وی افزود: این رویداد علمی، با مشارکت انجمن علمی جراحان مغز و اعصاب ایران، از روز اول آبان‌ماه به مدت سه روز در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار خواهد شد.

کوچکی گفت: آخرین مهلت نام‌نویسی در همایش 10 مهرماه است که پژوهشگران می‌توانند چکیده مقاله‌های خود را تا روز 31 مرداد و اصل مقاله را تا روز 31 شهریورماه 98 از طریق پایگاه اینترنتی کنگره به آدرس nsc2019.kaums.ac.ir ارسال کنند.

رئیس کنگره بین‌المللی انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران، تصریح کرد: هر یک از پژوهش‌گران می‌توانند حداکثر چهار مقاله به عنوان نویسنده مسئول به همایش ارسال کنند که هر مقاله جهت قبولی در همایش از دو داور پذیرش می‌گیرد.

بیشتر بخوانییم:
+ دومین همایش ملی بازتوانی روانی، اجتماعی و شناختی در کاشان
وی گفت: شیوه‌های ارائه مقاله به صورت سخنرانی و پوستر است. افرادی که در قالب مقاله در این همایش شرکت کنند، باید پاورپوینت آن را تهیه و مقاله خود را در مدت زمان حداکثر 20 دقیقه به صورت سخنرانی ارائه کرده و به سؤال‌های کمیته داوران و شرکت‌کنندگان پاسخ دهند.

کوچکی تصریح کرد: دبیرخانه همایش جهت حفظ محیط زیست و کاهش هزینه‌های غیرضروری برای نویسندگان، فقط فایل پوستر را دریافت می‌کند و این فایل در روز همایش به صورت ویدیوپروژکتور توسط کمیته اجرایی نمایش داده خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.