آمار دقیق اصل مهمی در رسیدگی و تصمیم‌گیری است

فرماندار کاشان و مدیرکل ثبت احوال استان اصفهانکاشان فردا – فرماندار کاشان در نشست صمیمانه با مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان ضمن تقدیر از پیگیری و رسیدگی به مشکلات این حوزه در شهرستان، اظهار داشت: آمار دقیق مهم‌ترین اصل در رسیدگی و تصمیم‌گیری است.

علی‌اکبر مرتضایی افزود: هر برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری درست در شهرستان نیازمند دریافت آمار و اطلاعات دقیق است که بر اساس آن توزیع صحیح اعتبارات با اولویت‌بندی انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: شهرستان کاشان با آمادگی کامل به استقبال برگزاری انتخابات مجلس می‌رود و اکنون تیم‌هایی برای برنامه‌ریزی و بررسی میدانی برای نیازسنجی در سطح شهرستان شکل گرفته است.

فرماندار کاشان در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند در اسرع وقت نسبت برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند.

مرتضایی در این نشست خواستار راه‌اندازی مجدد نمایندگی اداره ثبت احوال در بخش نیاسر حداکثر تا پایان شهریورماه برای رفع مشکلات مردم در این حوزه شد.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان نیز در ادامه از فرمانداری کاشان به عنوان یکی از فرمانداری‌های پیگیر و فعال در زمینه ثبت احوال در استان یاد کرد و افزود: در زمینه تولید کارت ملی هوشمند به مرحله بومی‌سازی انبوه رسیده‌ایم و در آینده نزدیک تولید و توزیع کارت ملی هوشمند افزایش پیدا می‌کند.

حسين غفراني اظهار داشت: در شهرستان کاشان در حدود 220 هزار نفر کارت ملی هوشمند خود را دریافت نموده و در حدود 50 هزار نفر دیگر باید کارت خود را دریافت کنند.

وی در ادامه از جمله مشکلات اداره ثبت احوال شهرستان کاشان را موقعیت مکانی نامناسب آن در نقطه پرترافیک شهر دانست که مقرر شد با همکاری فرمانداری و اداره کل این مشکل رسیدگی و مرتفع شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.