پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش کاشان برگزار شد

پنجمین نشست شورای آموزش و پروزش کاشانکاشان فردا – پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش کاشان به ریاست علی‌اکبر مرتضایی، فرماندار و رئیس شورا و با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان، نمایندگانی از مدیران مدارس و چند عضو انجمن اولیاء و مربیان و مسئولین شهرستانی، در سالن جلسات آموزش و پرورش کاشان برگزار شد.

در این نشست پس از گزارش حسین مقنی مدیر آموزش و پرورش کاشان در مورد میزان تحقق مصوبات جلسه قبل؛ یکی از اعضای انجمن اولیا و مربیان در خصوص مسائل مربوط به نوسازی مدارس شهرستان مطالبی را بیان داشت و با ذکر مفاد قانونی بر ممنوعیت تدریس معلمین مرد به ویژه آقایان مجرد در مدارس دخترانه تاکید کرد.

در ادامه پس از بحث‌ها پیرامون دستور جلسه، فرماندار کاشان در خصوص تدریس آقایان در مدارس دخترانه، لزوم نظارت بر اجرای کامل قانون بر اساس مستندات را متذکر شد.

وی در ادامه تاکید کرد: طبق قانون ثبت‌نام‌ها باید در مدارس محدوده محل سکونت دانش‌آموزان صورت پذیرد و در این زمینه نباید سلیقه‌ای تصمیم‌گیری شود.

مرتضایی افزود: درخصوص دو یا چند مدرسه که از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به یکدیگر قرار دارند، لازم است به انتخاب اولیاء احترام گذاشته و به گونه‌‌ای اقدام شود که کمترین نارضایتی را در پی داشته باشد.

نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان، هر دو هفته یک‌بار در محل اداره آموزش و پرورش تشکیل می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.