دانشگاه فرهنگیان آران و بیدگل مهرماه امسال دانشجو می‌گیرد

نشست رئیس دانشگاه فرهنگان کشور در فرمانداری آران و بیدگلکاشان فردا – رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور از راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان واحد پسران آران و بیدگل خبرداد و اعلام کرد: این دانشگاه از مهرماه امسال دانشجو می‌پذیرد.

حسین خنیفر شنبه ۲۲ تیرماه ۹۸ در نشستی در فرمانداری آران و بیدگل گفت: راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان نهایی شد و از مهرماه سال جاری آغاز به کار می‌کند.

 خنیفر افزود: راه‌اندازی این دانشگاه نویدبخش اشتغال جوانان منطقه خواهد بود تا مهارت بیاموزند و استخدام آموزش و پرورش شوند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در این نشست از موافقت رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور برای راه‌اندازی‬ این مرکز علمی در این شهرستان قدردانی کرد. ‏

سید جواد ساداتی‌نژاد افزود: قرار شد به طور موقت ساختمان فرمانداری قدیم این شهرستان به دانشگاه فرهنگیان کشور واگذار و سپس ۱۵ هکتار زمین هم با پیگیری‌های فرمانداری شهرستان آران و بیدگل برای احداث آن در بهترین نقطه واگذار شود.

وی با اشاره با وجود دانشگاه فرهنگیان دخترانه در کاشان افزود: پیگیری‌های صورت گرفته برای استقرار واحد پسران در شهرستان آران و بیدگل، امروز نتیجه داد که نوید خوبی برای مردم منطقه است.

شهرستان آران و بیدگل با ۱۲۵ واحد آموزشی،۲۰ هزار دانش‌آموز دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.