امیرعلی و فاطمه، محبوب‌ترین نام‌ها در کاشان

امیرعلی و فاطمه بیشترین نام‌گذاری نوزادان در کاشانکاشان فردا _ رئیس اداره ثبت احوال کاشان گفت: امیرعلی در نوزادان پسر و فاطمه در نوزادان دختر بیش‌ترین فراوانی نام‌گذاری این شهرستان را به خود اختصاص داده‌اند.

علی مستوری به ایمنا گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۵۱۷ ولادت در این شهرستان ثبت‌شده که از این تعداد دو هزار و ۷۳۵ نوزاد پسر و بقیه دختر بوده‌اند.

وی عنوان کرد: امیرعلی، علی، امیرحسین، ابوالفضل، امیرعباس و محمد در بین نوزادان پسر و فاطمه، زهرا، حلما، زینب و رقیه در بین نوزادان دختر محبوب‌ترین نام‌ها میان خانواده‌های کاشانی بوده است.

بیشتر بخوانیم:
+ ۲ هزار و ۸۷۳ نوزاد در کاشان زاده شد

مستوری با بیان این‌که سال گذشته یک‌هزار و ۸۶۹ نفر در این شهرستان مرده‌اند، تصریح کرد: ۸۵۶ از این تعداد زن و یک‌هزار و ۱۱۳ نفر مرد بوده‌اند.

ریس اداره ثبت احوال کاشان از ثبت دو هزار و ۸۳ ازدواج از سال گذشته تاکنون در این شهرستان خبر داد و افزود: بر اساس آخرین سرشماری جمعیت این شهرستان ۳۷۲ هزار نفر است.

مستوری با بیان این‌که جمعیت هدف این شهرستان برای دریافت کارت هوشمند ملی ۲۷۱ هزار و ۴۷۸ نفر است، خاطرنشان کرد: ۲۲۰ هزار نفر از این تعداد کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده‌اند و ۵۰ هزار نفر همچنان از کارت ملی سابق استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پایان مهلت اعتبار کارت ملی قدیمی لازم است شهروندان با مراجعه به یکی از پنج ایستگاه صدور کارت ملی هوشمند در شهرستان، برای تعویض کارت خود اقدام کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.