جرائم مالی در کاشان ۹۰٪ افزایش داشته‌است

دستگیر شدهکاشان فردا – معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان از افزایش ۸۵ درصدی تماس‌های تلفنی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ کاشان خبر داد و گفت: دستگیرشدگان جرائم مالی کاشان ۹۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش مهر، محمدحسین تقوایی شام‌گاه سه‌شنبه در نشست کمیسیون اجتماعی فرمانداری کاشان با بیان این‌که در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۳۳ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ کاشان برقرار شده است، اظهار داشت: به واسطه این تماس‌ها مأموران نیروی انتظامی کاشان روزانه ۳۷۰ مأموریت عملیاتی انجام داده‌اند و این امنیت با همکاری نیروهای امنیتی، و نیروهای بسیج و سپاه میسر شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ بیشترین مصرف‌کنندگان مواد مخدر در کاشان ۱۸ تا ۲۷ سال سن دارند

وی افزود: جرایم در کاشان خشونت با ۲۵ درصد فراوانی در ردیف نخست، و سوانح رانندگی با ۲۴ درصد در ردیف دوم است و بیشترین دستگیرشدگان کاشان حوزه مواد مخدر با ۳۸ درصد و پس از آن سرقت با ۱۶ درصد است؛ همچنین بر اساس مطالعات انجام شده شاهد افزایش ۴۰ درصدی آمار دستگیرشدگان مواد مخدر و ۹۰ درصدی جرایم مالی هستیم.

تقوایی با بیان این‌که ۹۰ درصد دستگیرشدگان از میان آقایان هستند، ابراز داشت: شاهد افزایش ۱۳ درصدی دستگیری آقایان و کاهش ۹ درصدی دستگیری بانوان هستیم؛ و بیش از ۹۰ درصد رده سنی دستگیرشدگان ۱۵ تا ۴۰ سال را دارند.

بیشتر بخوانیم:
+ اعتیاد عامل ۶۰ درصد طلاق‌های کاشان است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان اعتیاد را مادر جرایم دانست و گفت: متأسفانه طلاق عاطفی در کاشان رو به افزایش است؛ همچنین یکی دیگر از آسیب‌های اجتماعی نیز در این شهرستان مربوط به فضای مجازی است که همت مسئولان مربوطه را در کاهش این آسیب طلب می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.