منافع آموزش عالی مهم‌تر از منافع فردی است

دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علومکاشان فردا – معاون سابق آموزشی وزارت علوم در پاسخ به دلیل استعفای خود از این سمت گفت: اجازه بدهید در این زمینه صحبتی نکنم چرا که منافع آموزش عالی مهم‌تر از منافع فردی است.

 مجتبی شریعتی نیاسر به ایسنا اعلام کرد: پیش از این و تاکنون سه بار از سمت معاونت آموزشی وزارت علوم استعفا داده‌ام، اما اجازه بدهید در خصوص علت آن چیزی نگویم چرا که منافع آموزش عالی مهم‌تر از منافع فردی است.

وی در ادامه با بیان این‌که از کمک به پیشرفت آموزش عالی دریغ نمی‌کنم، گفت: من عضو هیئت علمی دانشگاه تهران هستم و به دانشگاه برمی‌گردم، مهم‌ترین هدفم کمک به آموزش عالی و پیشرفت این حوزه است. یقیناً هر جا باشم برای پیشرفت آموزش عالی تلاش خواهم کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، علی خاکی‌صدیق رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی را به سمت معاون آموزشی منصوب کرد.

مجتبی شریعتی نیاسر دارای کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه کاردیف انگلستان و کارشناسی‌ارشد و دکترای مهندسی شیمی از دانشکاه منچستر انگلستان است.

وی سابقه ریاست دانشگاه کاشان بین سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱ و بعد از آن در دانشکده فنی فومن و دانشگاه تهران سابقه ریاست دارد و از ۴ دی‌ماه ۹۳  تا کنون معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری بوده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.