رؤسای ادارات فرصت‌های سرمایه‌گذاری را شناسایی کنند

نشست شورای سرمایه‌گذاری کاشانکاشان فردا – سومین نشست شورای سرمایه‌گذاری کاشان به ریاست فرماندار در اقامت‌گاه مهینستان راهب برگزار شد.

علی‌اکیر مرتضایی مهم‌ترین هدف شورای سرمایه‌گذاری شهرستان را به وجود آمدن یک تیم کارآمد برای معرفی فرصت‌ها و طرح‌های ویژه اقتصادی در منطقه عنوان کرد.

مرتضایی افزود: قابلیت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان در سامانه‌ای مختص به آن بازنشانی می‌شود تا افراد بتوانند با اطلاعات کامل، پروژه‌ای را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.

بیشتر بخوانیم:
+ ایجاد نمایشگاه بین‌المللی کاشان به‌زودی آغاز می‌شود

وی در ادامه این نشست، یکی از موارد مهم در مدیریت این حوزه را توان‌سنجی متقاضیان سرمایه‌گذاری برشمرد و تصریح کرد: لازم است به صورت شفاف مشخص شود که هر سرمایه‌گذار چه آورده‌ای دارد وتا چه میزان از توان و تخصص کافی در زمینه مورد درخواست برخوردار است و از طرفی نیز می‌بایست به بهترین شکل به آن‌ها مشاوره داده شود.

فرماندار کاشان با اشاره به بحث واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در شهرستان، اظهار داشت: ما در واگذاری زمین محدودیت داریم، در حال حاضر زمین یک امر نامحدود نیست که به صورت گسترده به هر شخص واگذار شود از این روی اگر سرمایه‌گذار نتواند به مفاد قرارداد پایبند باشد، قرارداد به‌صورت یک‌طرفه فسخ می‌شود.

مرتضایی خواستار شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان توسط تمام مسئولین و روسای ادارات شد و افزود: مدیران شهرستان صفر تا صد پروژه‌ها و طرح‌ها را بررسی و پیگیری کنند تا در سامانه سرمایه‌گذاری شهرستان بارگذاری و در دسترس عموم قرار گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به نظر استاندار و مصوبه اخیر شورای اداری استان چنان‌چه ظرف ۱۵ روز، پاسخ استعلام وصول نشود، استعلام مثبت تلقی خواهد شد و بر این اساس تصمیم لازم برای اجرای پروژه اتخاذ خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.