رشد ۲۰ برابری صدور دستورالعمل‌های ایمنی آتش‌نشانی

بررسی کارکرد ابزارها و امکانات ایمنی اماکن توسط آتش‌نشانان در کاشانکاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های این سازمان در راستای بازدیدهای ایمنی در سه ماهه نخست سال جاری ۷۰۶ مورد بازدید توسط کارشناسان از اماکن مختلف شهرستان انجام گرفته که رشد ۶ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل را داشته است.

محمدمسعود چایچی افزود: در این مدت ۱۹مورد نقشه‌های تاسیسات، برق و مکانیک اماکن تجاری، مسکونی، تفریحی و اقامتی مورد بررسی قرارگرفته است و توسط کمیته علت‌یابی حوادث و آتش‌سوزی‌های سازمان نیز ۳۷ مورد گزارش علت‌یابی تنظیم و ۵ مورد تائیدیه کاربری‌های شهری صادر شد.

چایچی اشاره کرد: صدور ۵۹۶ فقره دستورالعمل‌های ایمنی برای منازل مسکونی، اماکن آموزشی، تفریحی، اداری، اقامت‌گاه سنتی، تصرفات تجاری، صنعتی و جایگاه عرضه سوخت که رشد قابل‌توجهی نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ را داشته از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در سه ماه نخست سال ۹۸ بوده است.

مدیرعامل سازمان در پایان گفت: اصل مهم و اساسی در جلوگیری از حوادث پیشگیری و رعایت موارد ایمنی است که با در نظر گرفتن و اهمیت آن امیدواریم شاهد کمترین آمار حوادث و آتش‌سوزی‌ها باشیم و همشهریان در صحت و سلامتی به زندگی خود ادامه دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.