فروش کارت شارژ ارزان کلاه‌برداری است

کاشان فردا – فرمانده انتظامی کاشان گفت: سودجویان با طراحی سایت‌های جعلی فروش شارژ ارزان قیمت سیم‌کارت و با تبلیغات گسترده و اغواکننده‌ در شبکه‌های اجتماعی با ارسال پیامک و روش‌های دیگر شهروندان تشویق به حضور در این سایت‌ها و کلاه‌برداری از آن‌ها می‌کنند.

سرهنگ علی پورکاوه به مهر اعلام کرد: این شگرد مجرمانه فیشینگ نام دارد و فرد با هدایت به این صفحات پرداخت جعلی به راحتی اطلاعات بانکی خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

سرهنگ علی پورکاوه فرماندهی انتظامی شهرستان کاشانپورکاوه افزود: این سایت جعلی بسیار شبیه قسمت‌های مختلف یک سایت معتبر است و کلاه‌برداران از طریق سایت شبیه‌سازی شده کاربران را گمراه ساخته و اطلاعات شخصی و محرمانه آنان را به سرقت می‌برند.

بیشتر بخوانیم:
+ مردم فریب سایت‌های جعلی نام‌نویسی یارانه نقدی را نخورند

فرمانده انتظامی کاشان تاکید کرد: شهروندان برای دریافت شارژ فقط از مجاری شرکت‌های دارای مجوز خریداری کنند تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرند.

وی گفت: همچنین شهروندان باید در موقع پرداخت اینترنتی وجه از طریق درگاه‌های الکترونیک بانک‌ها از صحت و اصالت این درگاه اطمینان حاصل کرده و برای واردکردن اطلاعات کارت بانکی خود همیشه از پروتکل امن https استفاده کنند.

سرهنگ پورکاوه همچین از کشف ۸۳ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل خودروهای ورودی به شهرستان کاشان به یک خودرو زانتیا که به مقصد تهران در حرکت بود، مظنون و مشکوک شدند و خودرو مذکور برای بازرسی متوقف شد.

وی با بیان این‌که در بازرسی از خودرو مذکور مقدار ۸۳ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد، افزود: قاچاقچی دستگیر شده پس از طی مراحل قانونی و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.