بهره‌برداری از ۶۱ طرح مخابراتی کاشان در وادقان

افتتاح چند پروژه مخابراتی در روستای وادقانکاشان فردا – ۶۱ طرح مخابراتی و فناوری ارتباطات همزمان در روستای وادقان کاشان با هزینه ۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره مخابرات کاشان گفت: اجرای فیبرنوری، توسعه پهنای باند اینترنت، اجرای ترانسمیشن، افزایش پهنای باند شهرستان و افتتاح نسل سوم اینترنت همراه در ۱۰ روستای شهرستان کاشان از جمله این طرح‌هاست.

قاسمعلی سلوکی با بیان این‌که این طرح‌ها در روستاهای وادقان، چاله‌قره، توکل‌آباد، ده‌زیره، احمدآباد، شوراب، قهرود، سار، ون و خرمدشت به بهره‌برداری رسید افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ اهالی روستای وادقان آموزش‌های آتش‌نشانی فرا گرفتند

دهیار روستای وادقان در این آیین که در مخابرات روستای وادقان و با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، فرماندار کاشان، مسئولین مخابرات استان و شهرستان برگزار شد، در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان و تشکر از این‌که روستای وادقان برای این آیین گشایش در نظر گرفته شده است، خطاب به علی‌اکبر مرتضایی فرماندار و سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده منطقه گفت: روستای وادقان از نخستین روزهای پیروزی انقلاب مرکز بهداشتی درمانی مستقل و پزشک مستقر داشته است.

روح‌الله اکبریان افزود: اما در سال‌هایی بر اساس برخی سیاست‌های اشتباه مرکز بهداشتی درمانی که ۴ روستا را پوشش می‌داد به خانه بهداشت تنزل درجه پیدا کرد که این فقدان امکان تاثیر مستقیمی بر روی مهاجرت افراد داشته و اگر این امکانات به حالت نخست برگزدد امکان مهاجرت معکوس از شهر به روستا را قطعنا در پی خواهد داشت.

اکبریان تصریح کرد در همین زمینه درخواستی تنظیم و به تایید وزیر بهداشت رسیده و وزیر بهداشت هم دستور تبدیل خانه بهداشت به مرکز بهداشتی درمانی را صادر فرموده‌است و من از نماینده و فرماندار محترم درخواست پیگیری این درخواست را دارم.

فرماندار و نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس قول پیگیری این خواسته اهالی وادقان را دادند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.