زندان کاشان به خارج از شهر منتقل می‌شود

زندان کاشان به خارج از شهر منتقل می‌شودکاشان فردا – معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار کاشان از صدور مجوز اقدامات خدمات زیربنایی زندان جدید این شهرستان خبر داد و گفت: ندامتگاه کاشان به مکانی خارج از شهر منتقل می‌شود.

علیرضا چله‌دوان ظهر در نشست رفع موانع زندان جدید کاشان، از آغاز عملیات زیربنایی و اجرایی آن طی روزهای آتی خبر داد و اظهار داشت: انتقال زندان از مرکز به خارج از شهرها در دستور کار سازمان زندان‌ها و قوه‌قضائیه قرار دارد؛ بر این اساس پروژه ندامتگاه کاشان از حدود ۱۲ سال قبل توسط سازمان زندان‌ها و وزارت مسکن و شهرسازی آغاز شده است که اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

بیشتر بخوانیم:
+ بخشودگی‌ها می‌تواند برای زندانیان کتاب‌خوان درنظر گرفته‌شود

وی ضمن تاکید بر حمایت همه‌جانبه تمامی دستگاه‌های مرتبط در تحقق این مهم افزود: مقرر شد ظرف یک ماه آتی تمهیدات لازم از جمله صدور مجوز حفاری، تأمین لوله آب، تیر برق، فیبر نوری و دیگر تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای ارائه خدمات زیربنایی توسط ادارت آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات به صورت مشارکتی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار کاشان با بیان این‌که ساخت زندان فعلی این شهرستان به چند دهه قبل بر می‌گردد، ابراز داشت: زندان فعلی کاشان در داخل شهر قرار دارد و این موضوع جلوه مناسبی ندارد. بر همین اساس تمام تلاش خود را در جا‌به‌جایی این مکان به خارج از شهر به کار گرفتیم تا این مهم محقق شود.

زندان جدید کاشان در شمال کاشان و در مسیر کاشان به قم ساخته شده‌است و گنجایشی چندین برابر از زندان فعلی کاشان دارد.

زندانیان کاشان، آران و بیدگل، نطنز و گاهی گلپایگان هم در این زندان زندانی می‌شدند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.