راه‌اندازی خنک‌کننده‌های جدید هوا در بیمارستان بهشتی کاشان

راه‌اندازی چیلرهای خنک‌کننده جدید رد بیمارستان بهشتی کاشانکاشان فردا – سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان، از راه‌اندازی چیلرهای جدید خنک‌کننده هوا در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه، دکتر محمدرضا شریف گفت: با راه‌اندازی و نصب چهار دستگاه پیشرفته چیلر اسکرو خنک‌کننده، سیستم برودت دمای بیمارستان به حد قابل قبول رسیده است.

وی اظهارداشت: این چیلرها با هزینه فعلی بیش از 1۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه خریداری و راه‌اندازی شد.

دکتر شریف ظرفیت چیلرهای خنک‌کننده جدید را 1200 تن تبرید بیان کرد و افزود: جهت تامین برق و لوله‌کشی‌های مرتبط این سیستم برودتی به موتورخانه بیمارستان، تاکنون بالغ بر ۱میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان ادامه داد: با راه‌اندازی چهار چیلر جدید، تعداد چیلر‌های خنک‌کننده هوای بیمارستان به هفت چیلر رسیده و این چیلرها 45 هزار مترمربع فضای بیمارستان را جهت خنک‌کردن آب در گردش هواسازهای بخش‌ها و واحدهای مختلف بیمارستان تحت پوشش قرار می‌دهند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تکمیل طرح و تعویض هواسازهای قدیمی بخش‌ها، آسایش بیماران و مراجعین گرامی به بیمارستان بیش از پیش و در حد استاندارد فراهم گردد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.