داماد وزیر تعاون و کار به ۲۰ سال حبس محکوم شد

هادی رضوی به ۲۰ سال حبس محکوم شد کاشان فردا – غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائيه اعلام کرد: برای هادی رضوی به جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور حکم ۲۰ سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق، رد مال و محرومیت از خدمات دولتی صادر شده است.

رضوی که داماد محمد شریعتمداری، وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی است، متهم شده که ۲۱۱ میلیارد تومان از چند بانک وام گرفته و این مبالغ را باز نگردانده است. او همچین متهم بود که با پرداخت رشوه به مدیران بانک سرمایه، ۱۰۷ میلیارد تومان از این بانک بدون تودیع وثیقه خارج کرده است.

بیشتر بخوانیم:
+ «حمید حاجیان» وکیل سابق «حسین هدایتی» به قتل رسید
+ کمتر از ۱۰ میلیارد تومان تا کنون مشخص شده‌است

به گفته مقامات قضایی رضوی همچنین ۱۲۰ میلیارد تومان به بانک سرمایه بده‌کار بوده و از طریق گران‌نمایی ملکی به مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان از بانک سرمایه ۵ میلیارد تومان طلب‌کار شده و چندین چک بابت طلب خود از بانک سرمایه دریافت و بابت طلب خود به شهرداری ارائه کرده است..

این بدهکار بانکی از تهیه‌کنندگان سریال شهرزاد بوده است. او متهم است که با سوءاستفاده از سرمایه صندوق ذخیره فرهنگیان -از سهام داران اصلی بانک سرمایه- به این بانک خسارات وارد کرده است.

رضوی همچنین رئيس جشنواره فیلم مدافعان حرم نیز بود. او که گفته می‌شود روابط نزدیکی با مهرداد بذرپاش دارد همچنین برای انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی نیز نامزد شده بود که نتوانست به این مجموعه راه یابد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.