آموزش کارکنان پایگاه‌های حفاظتی میراث فرهنگی شمال استان اصفهان

کارگاه آموزش یگان‌های حفاظت میراث فرهنگی شمال استان اصفهان در باغ فین کاشانکاشان فردا –  رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان از برگزاری کارگاه آموزشی کارکنان پایگاه‌های حفاظتی شمال استان اصفهان در مجموعه جهانی باغ موزه فین کاشان خبرداد.

مهران سرمدیان گفت: این کارگاه در راستای آموزش تخصصی کارکنان یگان حفاظت و پیگیری تعاملات بین این اداره و دادستانی شهرستان کاشان به منظور توانمندسازی کارکنان و آگاهی از قوانین و مقررات مربوط به جرائم میراثی و با هدف حفاظت و مراقبت آثار تاریخی برگزار شد.

سرمدیان بیان داشت: این کارگاه آموزشی با حضور و مشارکت پایگاه‌های حفاظتی کاشان، سیلک، نیاسر و برزک، قمصر، آران و بیدگل، نوش‌آباد، نطنز و بادرود برگزار شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ هدف یگان حفاظت میراث فرهنگی جلب مشارکت مردمی است

مسئول پایگاه حفاظتی اداره میراث فرهنگی کاشان هم در خصوص برگزاری این دوره آموزشی گفت: این دوره با حضور کارکنان و نیروهای یگان حفاظت پایگاه‌های حفاظتی شهرستان‌های کاشان ، آران و بیدگل و نطنز برگزار شد.

حسین ناصحی‌پور اظهار داشت: در راستای رسیدن به اهداف سازمانی و انجام ماموریت‌های محوله نیاز به بهره‌گیری از دانش تخصصی وحرفه‌ای در مشاغل مختلف است که برگزاری کارگاه‌ها ودوره‌های آموزشی تخصصی با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی دانش تخصصی و مهارت‌های علمی کارکنان یگان حفاظت و سازماندهی یک یگان حرفه‌ای از برنامه‌های اجرایی در همین راستا است.

وی در ادامه افزود: به همین منظور با تعامل سازنده و خوبی که با دادگستری شهرستان کاشان برقرار شده است، کلاس آموزش ضابطین خاص ویژه کارکنان شمال استان اصفهان با حضور روح‌الله دهقانی معاون دادستان عمومی و انقلاب کاشان برگزار شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.