آیا پای نماینده‌ای تاکنون به روستای رحق نرسیده بود

کاشان فردا – وب‌سایت رسمی نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در خبری با عنوان «روستایی که تا امروز نماینده‌ای در آن پای نگذاشته بود»، از سفر نماینده به روستای رحق و نشست با اهالی آن خبر داد.

ساداتی‌نژاد در رحق
در این خبر آمده: «برنامه امروز (۱۸ مردادماه) دکتر ساداتی‌نژاد نماینده مردم حضور در روستاهای بخش نیاسر با همراهی رؤسای ادارت برای بررسی مسائل و مشکلات، بازدید میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم این روستاها بود.

رهق [رحق] نخستین روستایی است که نماینده مردم همراه با رؤسا و نمایندگان ادارات برق، مخابرات، جهاد کشاورزی، راهداری، آب روستایی، بنیاد مسکن، آموزش و پرورش و… در آن حضور می‌یابند.

مشکل چاه‌های کشاورزی، برق مزارع، راه‌ها و معابر روستایی از جمله مواردی بود که مطرح و برای حل آن اقدام و راهکارها بررسی شد.

نماینده مردم نیز در این نشست با اشاره به نقش مردم رهق [رحق] در مشارکت برای ساخت مسجد جمکران، آینده این روستا را با عبور جاده حرم تا حرم بسیار روشن توصیف کرد.

از نکات قابل توجه در این دیدار اذعان معتمدان روستا به عدم حضور نمایندگان تاکنون در رهق بود.»

عباسعلی منصوری در بین مردم رحق
عباسعلی منصوری
نماینده سابق مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، در پاسخ به پرسش کاشان فردا در این زمینه گفت: دو بار در ۴ سال نمایندگی‌ام به اتفاق آقای دکتر مدیحی و آیت‌الله‌زاده اعتمادی، آقای مهندس غزنوی و جمعی از معتمدین منطقه به روستای رحق سفر کرده‌ام.

عباسعلی منصوری مشغول صرف ناهار در مسجد رحق
وی افزود: هر دو سفر بنده به این روستا با حضور در میان مردم، معتمدین، سخنرانی در مسجد عمومی روستا و بازدید از یکی دو مزرعه در حاشیه این روستا همراه بوده و تعدادی از مسئولین ادارات شهر نیز ما را همراهی می‌کرده‌اند.

یک معتمد روستای رحق نیز به کاشان فردا اعلام کرد که اغلب نمایندگان، چه در زمانی که این روستا در بخش نطنز و قمصر بوده و چه در زمانی که به بخش کاشان منتقل شده در دوره نمایندگی‌شان به این روستا آمده‌اند.

با وجود این شواهد، فاصله کم این روستا تا کاشان، جمعیت قابل توجه به نسبت روستاهای اطراف، و شخصیت‌های پزشکی و علمی و اقتصادی برجسته این روستا، بهترین دلیل و بهانه برای هر نماینده‌ای برای حضور در این روستا می‌تواند باشد، و آقای ساداتی‌نژاد با درنظرگرفتن این موارد نباید به‌سادگی حرف کذب یک معتمد را باور و بعد آن را با تیتر درشت در سایت خود متنشر کند.

به نظر می‌رسد آقای ساداتی‌نژاد مشاورین و معتمدین خود را با سهل‌انگاری و بی‌توجهی انتخاب کرده که این‌گونه به او اطلاعات غلط در اموری بدیهی می‌دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.