بهره‌برداری از آب‌نمای کف‌خشک موزیکال در کاشان

چلچراغ توسعه شهرداری کاشانکاشان فردا ـ مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان از گشایش دو پروژه در منطقه دو در قالب دهمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه خبر داد و گفت: آب‌نمای کف خشک و موزیکال برای نخستین‌بار در پارک جوان کاشان به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی بذرافشان با اشاره به این‌که بهره‌برداری از سیستم نورپردازی بلوار ستوده نیز به عنوان یکی از پروژه‌های این هفته طرح چلچراغ توسعه صورت می‌گیرد، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها، را یک‌شنبه 27 مردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد باب‌الحوائج(عج) واقع در خیابان پیام نور روبه‌روی پارک جوان اعلام کرد.

بذرافشان، مساحت تقریبی آب‌نمای خشک و موزیکال در پارک جوان را 150 مترمربع و اعتبار آن را بیش از ۹۰۰ میلیون تومان ذکر و عنوان کرد: این آب‌نما ضمن ارتقای زیبایی بصری محیط و علاوه بر ایجاد بستری مناسب برای تفریح و سرگرمی و تزریق شور و نشاط،به دلیل برخورداری از منبع آب زیرزمینی می‌تواند به منظور ذخیره‌سازی و آبیاری فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

بذرافشان، متذکر شد: سیستم نورپردازی بلوار ستوده نیز با تمرکز بر افزایش نمای بصری و ارتقای زیبایی فضای سبز با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

در طرح چلچراغ توسعه که با محوریت اجرای پروژه‌های شهری در مناطق پنج‌گانه و سازمان‌های شهرداری اجرا می‌شود، پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، بانوان و… در نقاط مختلف شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.