پروژه‌های برخوردار از فناورهای روز در توسعه شهری

سعید ابریشمی‌راد شهردار کاشان در آیین گشایش دهمین چلچراغ توسعهکاشان فردا – شهردار کاشان در دهمین هفته اجرای چلچراغ توسعه گفت: تلاش می‌شود در توسعه شهری از پروژه‌های برخوردار از فناورهای روز دنیا استفاده شود.

سعید ابریشمی‌راد یک‌شنبه‌شب در آیین گشایش پروژه‌های دهمین هفته چلچراغ توسعه در مسجد باب‌الحوائج (ع)، با تبریک ایام دهه ولایت و عید سعید غدیرخم، با اشاره به اجرای طرح چلچراغ توسعه تا پایان سال که بر اساس آن در هر هفته چند پروژه به بهره‌برداری می‌رسد افزود: از روز آغازین این طرح در نقاط مختلف شهر شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی، فضای سبز بوده‌ایم.

وی خاطرنشان ساخت آب‌نمای کف خشک و موزیکال پارک جوان دارای پیچیدگی فنی بالایی است و تنها در چند شهر بزرگ دیگر مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌است.

ابریشمی‌راد، تزریق شور و نشاط به جامعه را موجب ارتقای کیفیت زندگی دانست و تأکید کرد: اجرای این پروژه در منطقه دو به عنوان منطقه توسعه شهری کاشان و پارک نام‌گذاری شده به عنوان جوان که درون خود مفهوم توسعه و میل به رشد را به همراه دارد نشانه‎ای از این تناسبِ انتخاب است و می‌تواند این رویکرد با اجرای پروژ‌ه‌های برخودار از فناوری‌های روز و نوین در منطقه دو استمرار یابد.

وی، همچنین در پاسخ به برخی خواسته‌هایی مطرح شده از سوی اهالی و معتمد منطقه، بسیاری از آن را قابل اجرا خواند و در خصوص بعضی تقاضاها نظیر ایستگاه اتوبوس، پل عابر پیاده و …  آن را نیازمند مصوبه شورای ترافیک شهرستان دانست.

شهردار کاشان با تقدیر از همراهی معتمدین و سرمایه‌های اجتماعی، نقش آنان را در شناسایی نیازهای واقعی مردم غیرقابل انکار خواند و ابراز امیدواری کرد این تعامل و مشارکت برای تشخیص و رفع سایر دغدغه‌ها و نیازهای شهروندان تداوم یابد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.