قبض‌های سنگین آب برای روستا و جواب‌های سربالای آبفا

بافت سنتی فرسوده روستاییکاشان فردا – یک کانال تلگرامی روستایی از صدور قبض‌های آب با قیمت‌های غیرمتعارف و با صعود قیمت‌های ناگهانی برای برخی منازل این روستا خبر داد و در ادامه نوشت:‌ اعتراض و مراجعه برخی از اهالی به آبفا و آبفار به نتیجه‌ای نرسیده‌است.

کانال تلگرام رسمی روستای وادقان نوشت:‌ مدتی‌ست برای خیلی از اهالی وادقان تحت عنوان خانگی ۲ قبض‌های بسیار سنگین آب صادر می‌شود.

پس از مراجعه تعدادی از اهالی به سازمان آب، مسئولین آبفا، از مشترکین در خواست پرینت قبض گاز و برق سال گذشته به همراه مبلغ ۶۰ هزارتومان برای کارشناسی کردند که با وجود این‌که چند نفر هم این مبلغ را پرداخت کرده‌اند، اما باز هم مشکل حل نشده است.

بیشتر بخوانیم:
+ آقای یثربی قبوض آب و برق مردم بینوا را بی‌سروصدا می‌پرداخت

به نوشته این کانال، پس از تماس با آب روستایی اصفهان (آبفار) آن‌ها مشکل را گردن آب کاشان انداختند و رئیس آبفای آب کاشان مشکل را متقابلا به اصفهان حواله داده و اعلام کرده این مصوبه هیئت وزیران است. اما به بهانه‌هایی که مصوبه اکنون در دسترس نیست از نشان دادن مصوبه طفره رفته است.

شایان توجه است آب روستا توسط یک چاه عمیق متعلق به روستا و بخشی از هم طریق یک قنات باز متعلق به این روستا تامین می‌شود و سرویس آب لوله‌کشی روستا هم بخشی از برنامه‌های جهاد سازندگی در سال‌های نخستین پیروزی انقلاب بوده‌است.

به نوشته این کانال حتی چند سال قبل هم که چاه نیاز به تعمیر و لایروبی و قنایی داشت هزینه آن از سوی (آقای حاجی‌زاده) یکی از اهالی موقتا پرداخت شد، اما پس از چند سال هزینه‌ها به وی پرداخت شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. Hasan می گوید

    مشکل همون ۶۰۰۰۰ هزار تومنی هست که میخان از مردم روستا بگیرن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.