۱۶۰ پروژه عمرانی بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود

نشست خبری فرماندار کاشانکاشان فردا – فرماندار کاشان در نشست خبری ویژه هفته دولت استقرار کاشان در مسیر کریدور شمالی- جنوبی حمل و نقل بین‌المللی، وجود 1200 واحد صنعتی و تولیدی در 12 شهرک و ناحیه صنعتی، معرفی کاشان به عنوان کاشان شهر نساجی سنتی، پایتخت گل و گلاب را به عنوان بخش از توان‌مندی و ظرفیت‌های این منطقه برشمرد و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از همه ظرفیت‌های قوانین و مقررات برای حل مشکلات و رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

علی‌اکبر مرتضایی اعلام کرد: 160 پروژه در سطح شهرها و روستاهای شهرستان کاشان با اعتبار افزون بر 257 میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 345 نفر اشتغال جدید ایجاد می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان نیز در این نشست اظهار داشت: از 160 پروژه برگزیده 150 پروژه آماده بهره‌برداری و صرفا 10 پروژه برای شروع عملیات اجرایی در نظر گرفته شده است.

علیرضا چله‌دوان با بیان این‌که امسال با رشد 28 درصدی اعتبارات در این حوزه مواجه هستیم گفت: ۱۰ طرح قابل بهره‌برداری هفته دولت در حوزه گردشگری است که با گشایش آن ۳۰۰ تخت به ظرفیت اسکان موجود شهرستان افزوده می‌شود.

چله‌دوان بهره‌برداری از ۶۰ کلاس درس، بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح چنار، تقاطع غیرهم‌سطح روستای آبشیرین و 14 کیلومتر از محور پر حادثه کاشان به اردستان را از دیگر طرح‌ها برشمرد.

وی همچنین بهره‌برداری از 5 پروژه بزرگ صنعتی، 3 پروژه مهم در حوزه آبخیزداری، هشت طرح گل‌خانه‌ای، چهار جایگاه سوخت در جاده‌های نوش‌آباد، حسن‌آباد، راوند و آزادراه کاشان- قم را از دیگر طرح‌های هفته دولت ۹۸ برشمرد.

چله‌دوان دریافت مجوز ساخت و تامین اعتبار طرح دومین سالن استاندارد و بین‌المللی اسکواش کشور در کاشان را مورد اشاره قرار داد و گفت: بهره‌برداری از بوستان کودک، به‌سازی معابر، طرح‌های هادی و اصلاح بلوار و ورودی روستاها از دیگر برنامه‌های حوزه عمرانی در هفته دولت است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.