این غول سیمانی نیمه‌کاره

ساختمان بابایی در خیابان شهید رجاییکاشان فردا – بارها و بارها از مسؤلان عالی نظام شنیده‌ایم که در شیوه حکومت‌داری و نظام اسلامی ما، بن‌بستی وجود ندارد.
این جمله و عبارت گاهی اوقات البته با وجود برخی بی‌تدبیری و سؤمدیریت‌ها که در هر سه قوه نیز مشهود است ابتر می‌ماند، و این را اگر به‌ویژه طی یک دهه اخیر و خصوصأ در دولت‌های نهم و دهم، در کنار شماری از بگومگوها و حتی روی سینه هم نشستن‌های چند مسؤل بگذارید، داستان نمود ملموس‌تری پیدا می‌کند.

نکته‌سنجی همکاران‌مان در کاشان فردا و نیشتری مجدد بر داستان ساختمان مرتفع اما نیمه‌کاره «سه راه میدانِ» کاشان باعث شد تا ما هم بنویسیم اگر مسؤل یا مسؤلانی پیگیر و معتقد به حل و فصل مشکلات شهر در کاشان و معتقد به نبود بن‌بست در نظام پیدا می‌شوند، بینی و بین‌الله بیایند و داستان این غول سیمانی بلاتکلیف را فیصله‌اش بدهند که بعد از دو دهه خداوکیلی زشت و زننده است بگوییم هیچ راه‌حلی برای آن نیست!!

اگر هم از قوه و توان شماها خارج است که رک و راست بگویید تا چهار تا مستشار و کارشناس خبره از خارج وارد کنیم تا تکلیف این معضل حوصله سربر را یک بار برای همیشه یکسره کنند و خلاص!

شما که غریبه نیستید، از شما چه پنهان می‌ترسیم آخرین راهکار همین باشد و بس چون حدود 20 سال گذشت و از چپ و راست و اصلاح‌طلب و اصول‌گرا و مهرورز و معتدل آمدند و رفتند اما از پس این معما برنیامدند .. !!

مهدی سلطانی – کاشان آنلاین

از این نویسنده:
+ نامی بزرگ بر میدانی حقیر و راز مظلومیت کاشان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.