انجمن منزلت با حضور نام‌آوران ورزش کاشان تشکیل می‌شود

سعید ابریشمی‌راد در نشست هم‌اندیشی فعالان و پیش‌کسوتان ورزش کاشانکاشان فردا – شهردار کاشان با تأکید بر لزوم جاری‌شدن مولفه‌های «ورزش»، «شادی» و «مسابقه» در زندگی روزمره، مولفه سوم را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت:کودکان، نوجوانان و جوانان برخوردار از روحیه مسابقه و جنگندگی می‌توانند جامعه‌ا‌ی سرشار از نیروهای خلاق و توان‌مند پدید آورند.

سعید ابریشمی‌راد، در نشست هم‌اندیشی فعالان و پیش‌کسوتان ورزش کاشان، با اشاره به اقدامات سخت‌افزاری شهرداری در عرصه ورزش در دوره‌های مختلف، تکمیل و بهره‌برداری از دو مجموعه ورزشی در نقاط کم‌برخوردار، بهره‌برداری از چندین زمین چمن مصنوعی و در دست احداث بودن دو زمین دیگر، خانه ورزش اردیبهشت، زمین تنیس، اسکیت و… را به عنوان برخی از پروژه‌های انجام شده در مدت اخیر ذکر کرد و همچنین از کلنگ‌زنی سالن ورزشی مجهز در مسکن مهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

شهردار کاشان تصریح کرد: در تمام دنیا پس از پدید آمدن قهرمان، از آن‌ها به عنوان پایگاهی اجتماعی بهره می‌گیرند که جدای از مباحث رسانه‌ای و تبلیغاتی، می‌توانند در جایگاه ظرفیتی اجتماعی در توسعه شهر و کشور خویش صاحب نقش باشند.

ابریشمی‌راد تأکید کرد: در نظر داریم «انجمن منزلت» متشکل از نام‌آوران عرصه‌های مختلف ورزش کاشان به منظور بهره‌گیری از آنان در قالب پایگاه‌های قوی اجتماعی در مسیر توسعه، بالندگی و پیشرفت شهر از طریق تصمیم‌گیری و نقش‌آفرینی در اداره امور شهر را راه‎اندازی کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: با تشکیل این انجمن تداخل، یا موازی‌کاری با مجموعه‌های تخصصی صورت نمی‌گیرد بلکه به عنوان مکمل متولیان ورزش قهرمانی را در رسیدن به اهداف خود یاری می‌کند.

ابریشمی‌راد یاد‌آور شد: مزیت این انجمن‌ها و شوراها آن است که تصمیم‌گیری در مسائل تخصصی از سوی کارشناسان و اهالی فن صورت می‌گیرد که به یقین دارای میزان خطای بسیار کمتری دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.