باستانی‌کار آران و بیدگلی قهرمان جام شهدای دولت

محمد ارباب باستانی‌کار نوجوان آران و بیدگلی قهرمان کشورکاشان فردامحمد ارباب، نوجوان باستانی‌کار آران و بیدگلی قهرمان چرخ تیز و چرخ چمنی منفی 50 کیلوگرم دومین دوره رقابته‌ای استعدادهای برتر ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جام شهدای دولت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل دومین دوره رقابت‌های استعدادهای برتر ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی نوجوانان کشور در رشته‌های تیمی، مهارت‌های فردی و کشتی پهلوانی با عنوان جام شهدای دولت در سنندج با شعار ورزش، دوستی و آینده برتر برگزار گردید.

بیشتر بخوانیم:
+ کباده‌کش کاشانی مقام دوم کشور را از آن خود کرد
+ ورزش‌کار آران و بیدگلی نائب‌قهرمان کشور شد

این پیکارها از صبح شنبه 2 شهریورماه جاری با حضور بیش از 400 شرکت‌کننده از سراسر کشور در مجموعه ورزشی آزادی سنندج آغاز و تا 4 شهریورماه به طول انجامید.

شرکت‌کنندگان و مدعیان قهرمانی که همگی متولدین یکم فروردین 1382 تا ۲۹ اسفندماه 1384 بودند، با یکدیگر در رشته های تیمی، مهارت‌های فردی در پنج وزن، و در رشته کشتی پهلوانی در شش وزن به رقابت پرداختند.

محمد ارباب باستانی‌کار آران و بیدگلی از استان اصفهان قهرمانی این دوره از پیکارها در رشته چرخ تیز و همچنین چرخ چمنی در وزن منفی 50 کیلوگرم کشور را به خود اختصاص داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.