مجموعه داستانی علی‌ دارمی‌زاده با عنوان «. و من و .» منتشر شد

کتاب «و من و» نوشته علی دارمی‌زادهکاشان فردا – مجموعه داستانی «… و من و…» مجموعه‌ی ۲۴ داستان کوتاه نوشته  «علی دارمی‌زاده» نویسنده کاشانی به ‌تازگی نوشته از سوی نشر فرهنگ ایلیا منتشر شده است.

دارمی‌زاده متولد ۱۳۵۸ است و در تئاتر به‌عنوان نویسنده و کارگردان و بازیگر نیز فعال است.

وی در مورد «… و من و …» به کاشان فردا گفت:‌ این کتاب بیش از یک دهه پیش آماده انتشار شد ولی به دلایل مشکلاتی انتشار آن بیش از یک دهه به تاخیر افتاد.

نویسنده «ملکه‌های فرانسه، سهراب سپهری، خرس، شیطان در تابستان، خوردن یا نخوردن، تبار خون، اتاق انتظار، شب‌نامه، دیگر، میمون پشمالو، بینوایان، بادبان‌ها، داستان آن‌ها و آرشیگ، و …» را بخشی از فصول این کتاب معرفی کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ دومین شماره‌ فصل‌نامه «کاج» منتشر شد

وی افزود: کتاب شامل ۲۴ داستان در ۷۰ صفحه و شمارگان یک هراز نسخه با قیمت ۱۷ تومان توسط نشر فرهنگ ایلیا روانه بازار چاپ شده و علاوه بر کتابفروشی ساربوک کاشان در خانه کاج و خانه احسان هم برای فروش موجود است.

این کتاب نخستین تجربه‌های داستانی علی دارمی‌زاده است که رخت چاپ بر تن می‌کند و دارمی‌زاده می‌گوید که طی دهه اخیر چند داستان دیگر نوشته‌ام که منتظر بازخوردها در مورد مجموعه نخست هستم تا در مورد انتشار مجموعه دوم تصمیم بگیرم.

نشر فرهنگ ایلیا از انتشارات معتبر در حوزه چاپ آثار ادبی است و یک‌بار هم به عنوان ناشر برگزیده در حوزه ادبیات معرفی شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.