شاهد دفن اموات در آرامستان‌های داخل شهر با وجود ممنوعیت قانونی هستیم

غلامعلی ساران مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان در شورای شهرکاشان فردا ـ مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان گفت: دفن اموات در آرامستان‌های داخل شهر ممنوع است با این حال با وجود ممنوعیت قانونی شاهد دفن اموات در این آرامستات‌ها هستییم.

غلامعلی ساران در نشست شورای شهر کاشان با اشاره به تطبیق سازمان دارالسلام گلابچی با طرح جامع و تفصیلی، موقعیت آن را از لحاظ کیفیت ارائه خدمات میان سایر نمونه‌ها در کشور مطلوب دانست و گفت: با کاهش هزینه ها توانسته‌ایم بودجه سازمان را بالاتر از پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته محقق سازیم، چنانکه تا کنون 32 درصد از اعتبار برآوردشده تحقق یافته است.

وی با اشاره به مطالبات از سایر دستگاه‌ها و نهادها خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر خدمات رایگان به خانواده شهدا، جانبازان و جامعه ایثارگر بدون دریافت هیچ وجهی از دولت ارائه می‌شود در حالی که میزان مطالبات ما در این زمینه به حدود ۶۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانیم:
+ افزایش بی‌سابقه مرگ در یک ماه گذشته در کاشان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان، به‌سازی ساختمان معراج، سالن غسال‌خانه، سردخانه، قطعه ایثار، گلزار شهدا، جدول‌گذاری و اجرای آسفالت، تجهیز و خرید چند دستگاه خودرو انتقال جسد، سالن کنفرانس و … را از جمله اقدامات اخیر این سازمان برشمرد.

ساران با اشاره به 150 تا 200 متوفی به صورت میانگین در ماه گفت: تنها متولی کفن، دفن و غسل اموات در کاشان سازمان دارالسلام است و بر اساس ابلاغ صادرشده بیمارستان‌ها برای انتقال فوت‌شدگان تنها باید از طریق خودروهای انتقال جسد سازمان اقدام کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.