ایستگاه صلواتی ناایمن حادثه‌ساز شد

آتش‌سوزی در یک ایستگاه صلواتی ناایمن در خیابان امام کاشانکاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از آتش‌سوزی در یک ایستگاه صلواتیکه به مناسبت ایام محرم کنار خیابان برپا شده بود خبر داد.

محمدمسعود چایچی گفت: مقارن ساعت۱۹:۱۶دقیقه دوشنبه ۱۱شهریورماه این آتش‌سوزی به سازمان اعلام و بلافاصله تیم‌های عملیاتی از دو ایستگاه یک و چهار برای مهار آتش به محل برپائی ایستگاه اعزام شدند.

چایچی افزود: این ایستگاه صلواتی درخیابان امام خمینی برپا شده و بدون مجوز و تائیدیه ایمنی از سازمان آتش‌نشانی فعالیت می‌کرد که متاسفانه عدم رعایت ضوابط ایمنی در ایجاد و فعالیت ایستگاه منجر به وقوع حادثه شد.

وی تاکید کرد: متقاضیان برپائی ایستگاه‌های صلواتی باید قبل از ایجاد این مراکز، جهت اخذ مجوز قانونی از مراجع ذیربط اقدام و پس از دریافت و اجرای دستورالعمل و ضوابط ایمنی از سازمان آتش‌نشانی و گرفتن تائیده نهایی، نسبت به شروع فعالیت اقدام نمایند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان خاظرنشان ساخت: این مراکز باید در داخل محدوده اماکن مذهبی از جمله هیئت، مسجد و … و با رعایت کامل ضوابط ایمنی طبق دستورالعمل ویژه برپا گردند تا شرایط لازم جهت سرویس‌دهی ایمن به عزاداران حسینی را داشته باشند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.