بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی منطقه با حضور معاون وزیر صمت

نشست مشترک معاون وزیر سمت، نماینده و روئسای ادارت کاشانکاشان فردا – با حضور محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران که برای دومین‌بار به دعوت ساداتی‌نژاد نماینده مردم صبح چهارشنبه 13 شهریورماه به کاشان و آران و بیدگل سفر کرده است، مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی منطقه پس از بازدیدی میدانی بررسی شد.

به گزارش کانال تلگرامی با نماینده، معاون وزیر با حضور در کاشان از شهرک صنعتی سوم کاشان و محل احداث شهرک ماهیان زینتی، شهرک صنعتی امیرکبیر، شرکت مهفام جام، شهرک صنعتی راوند و شرکت هامون‌نایزه بازدید کرد.

بازدید از شهرک صنعتی قاضی نیز برنامه دیگر صالحی‌نیا در آران و بیدگل بود.

معاون وزیر صمت، پس از بازدید میدانی با شرکت در نشست مشترک با نماینده مردم و رؤسای ادارات به بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌ها و تولیدکنندگان پرداخت و برای رفع آن راه‌کارها مطرح و تصمیم‌گیری شد.

مشکلات آب، گاز و برق شهرک‌های صنعتی، عدم دسترسی مناسب به راه‌های ارتباطی، موانع ایمنی و مشکلات مربوط به شرکت‌های صنعتی که در محدود‌ه شهری در نظرگرفته شده‌اند از موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این هفته قرار بود وزیر تعاون کار و رفاه‌اجتماعی برای کلنگ‌زنی بیمارستان تأمین اجتماعی کاشان به منطقه سفر کند که خبری نشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.