۱۵۶ مورد بازدید، بازرسی ونظارت‌های فنی بر وضعیت ایمنی اماکن شهری

بررسی آتش‌سوزیکاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های این سازمان در راستای بازدیدهای ایمنی در مردادماه، ۹۲ بازدید از سوی کارشناسان انجام گرفته که شامل: اماکن تجاری؛ ۶۴ مورد، تفریحی ۶ مورد، فرهنگی ۵ مورد، صنعتی ۲ مورد، منازل مسکونی ۵ مورد، اداری ۲ مورد، اقامت‌گاه‌های سنتی ۷ مورد و یک هتل بوده است.

محمدمسعود چایچی افزود: در ماه گذشته ۸ مورد نقشه‌های تاسیسات، برق و مکانیک اماکن تجاری، مسکونی، تفریحی و اقامتی مورد بررسی قرارگرفته و همچنین چهار مورد صدور تائیدیه و یک مورد منجر به عدم تائیدیه شده است.

چایچی به فعالیت کمیته کارشناسی و علت‌یابی حوادث و آتش‌سوزی‌ها اشاره کرد و گفت : ۱۴ مورد گزارش علت‌یابی و ۶ مورد تائیدیه آتش‌سوزی توسط این کمیته صادر شده است.

چایچی اشاره کرد : صدور ۲۸ مورد دستورالعمل‌های ایمنی جهت اماکن مسکونی، اداری، اقامت‌گاه سنتی، تفریحی، فرهنگی و جایگاه عرضه سوخت صادر شده از جمله دیگر فعالیت‌های صورت گرفته بخش پیشگیری سازمان در مردادماه ۹۸بوده است.

مدیرعامل سازمان در پایان گفت: اصل مهم و اساسی در جلوگیری از حوادث پیشگیری و رعایت موارد ایمنی است که با در نظر گرفتن و اهمیت آن امیدواریم شاهد کمترین آمار حوادث و آتش‌سوزی باشیم و همشهریان در صحت و سلامتی به زندگی خود ادامه دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.