«شبنم نعمت‌زاده» دختر وزیر اسبق صمت بازداشت شد

شبنم نعمت‌زادهکاشان فردا شبنم نعمت‌زاده، دختر وزیر اسبق صمت امروز بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، یک مقام آگاه با اشاره به بازداشت وی گفت: برای وی قرار وثیقه صادر شده بود، این قرار به قرار بازداشت موقت تبدیل گردید و روانه زندان شد.

بیشتر بخوانیم:
+ کمتر از ۱۰ میلیارد تومان تا کنون مشخص شده‌است

این مقام اگاه، انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع را به عنوان جزئیات پرونده این فرد عنوان کرد و گفت: این فرد به همراه آقای لشگری‌پور و شرکتی که توسعه دارویی بوده است در مظان اتهام هستند که محاکمه آن‌ها صورت خواهد گرفت.

یاشار سلطانی مدیر اسکان‌نیوز در این باره در کانال شخصی خود نوشت:‌امروز خبر بازداشت شبنم نعمت‌زاده دختر وزیر اسبق صنعت منتشر شد، در کنار اعلام رانت‌های داده‌شده به افراد؛ بایستی عوامل و افرادی که این مسیر را هموار کرده‌اند هم معرفی شوند.

سلطانی نوشت: شبنم نعمت‌زاده در سال 96 از بانک سینا، منطقه شرق تهران یک میلیارد تومان تسهیلات آن هم با وثیقه «چک» و «سفته» دریافت کرده است.

به نوشته وی این وام‌ها توسط «خلیل‌اله مهرابی» مدیر وقت منطقه شرق تهران بانک سینا و «مسعود صحیحی نمینی» معاون وقت همان منطقه واگذار شده است.

مدیر اسکان نیوز افزوده:‌ تعداد این وام‌ها که به این صورت به نعمت‌زاده واگذار شده محدود به بانک سینا نیست و در سایر بانک‌ها نیز وام‌های مشابه با وثیقه چک و سفته به او اعطا شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.