شعبه تجدیدنظر کاشان فعال می‌شود

محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهانکاشان فردا رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان از فعال‌شدن دادگاه تجدیدنظر شعبه کاشان خبر داد و گفت: برخی از پرونده‌های شهرهای اطراف به این شعبه ارجاع داده می‌شود.

به گزارش فارس، «محمدرضا حبیبی» صبح امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری نطنز تاکید کرد: همه باید در جهت رضایت‌مندی مردم عزیز قدم برداریم و با همدلی باعث کم‌شدن درد و آلام مردم باشیم.

حبیبی افزود: تلاش ما این بوده که با افزایش نیروها مشکل اطاله دادرسی را رفع کنیم، و نکته دیگر توسعه فرهنگ صلح و سازش بوده و دستورالعملی صادرشده که پرونده‌های که امکان صلح و سازش در آن باشد به شورای حل اختلاف ارجاع شود.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان خطاب به اعضای شورای حل اختلاف گفت: عزیزان تمام هم‌وغمشان صلح و سازش باشد و سعی کنند رأی صادر نکنند که اگر بحث رأی بود در دادگاه این رأی صادر می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ شعبه دادگاه تجدیدنظر در کاشان دایر می‌شود
+ مجوز تاسیس دادسرای قضایی نیروهای مسلح کاشان صادر شد

حبیبی افزود: سال‌های پیش 55 شعبه تجدیدنظر برای اصفهان تصویب شده که هم‌اکنون 31 شعبه فعال است و 24 شعبه تشکیل نشده، تصمیم به فعال‌کردن 10 شعبه گرفته شد، به 20 قاضی باتجربه که دارای علم کافی باشند نیاز بود و ظرف دو ماه گذشته مجبور شدیم 220 جابجایی داشته باشیم تا 20 قاضی برای دادگاه تجدیدنظر گزینش و تعیین شوند.

وی از راه‌اندازی شعبه دادگاه تجدیدنظر در کاشان خبر داد و گفت: بدین ترتیب برخی پرونده‌های شهرهای اطراف نیز به این دادگاه ارجاع داده می‌شود.

در این نشست از زحمات حسین فروزان‌فر که به‌ عنوان قاضی دادگاه تجدیدنظر منصوب‌شده تقدیر و علیرضا علایی آرانی به‌عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان نطنز معرفی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.