از «ابیانه هویتی ماندگار» اثر «علی‌اکبر ارشدی ابیانه» رونمایی شد

رونمایی از کتاب ابیانه هویتی ماندگار اثر علی‌اکبر ارشدی ابیانهکاشان فردا – در آیینی از کتاب «ابیانه هویتی ماندگار» تازه‌ترین اثر «علی‌اکبر ارشدی ابیانه» رونمایی و نویسنده مورد تکریم و تجلیل قرار گرفت.

در این آیین فرهنگی که پیش از ظهر پنج‌شبه ۲۱ شهریورماه برگزار شد، دکتر علی‌ رضایی، رئیس شورا، عابدینی دهیار ابیانه و مشربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز، و جمعی از اهالی روستای ابیانه حضور داشتند.

«ابیانه هویتی ماندگار» تازه‌ترین اثر پژوهشی «علی‌اکبر ارشدی ابیانه» است که ۶ فصل با موضوعات؛ موقعیت جغرافیایی، ویژگی‌های طبیعی، ویژگی انسانی، آداب و رسوم، بناهای تاریخی و عمومی و مالکیت و فعالیتهای اقتصادی ابیانه تنظیم شده است.

این کتاب در شمارگان ۶ هراز نسخه از سوی نشر مرسل منشر شده و در فروشگاه ساربوک کاشان و دیگر کتاب‌فروشی‌های معتبر عرضه می‌شود.

علی‌اکبر ارشدی ابیانه نویسنده و پژوهش‌گر، کارشناس‌ارشد جغرافیا و سال‌ها مسئول آموزش متوسطه و معاون اداره آموزش و پرورش کاشان بوده‌است. کتاب «جغرافیای ابیانه» نیز از دیگر آثار پژوهشی ارشدی ابیانه است که در مورد تاریخ و فرهنگ روستای ابیانه پیشتر منتشر شده است.

سلسله یادداشت‌هایی از ارشدی ابیانه در کاشان فردا منتشر شده است.

کتابفروشی ساربوک کاشان کلیه کتاب‌های فروخته شده اینترنتی خود را رایگان برای مشتری ارسال می‌کند.

لینک فروش اینترنتی کتاب ابیانه هویتی ماندگار
http://www.sarbook.com/product/369172

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.