خواننده زن در ابیانه به یک‌سال حبس محکوم شد

نگار معظم در حال تک‌خوانی در ابیانهکاشان فردا – دادستان نطنز گفت: با صدور حکم یک سال حبس، پرونده خواننده زن در روستای ابیانه، این حکم به وکیل متهم ابلاغ شد.

به گزارش فارس، مرتضی باصریان اعلام کرد: بعد از احضار «نگار معظم» به جرم خوانندگی غیرمجاز در روستای ابیانه، نامبرده در نطنز حاضر و دو روز بازداشت شد که بعد از قرار وثیقه آزاد شد.

باصریان افزود: این شخص به همراه وکیل خود در جلسه دادگاه حاضر و جرمش مورد رسیدگی قرار گرفت، نهایتا این پرونده رسیدگی و زن خواننده به یک سال حبس محکوم شد، این حکم در دادگاه تجدیدنظر قابل‌اعتراض است.

بیشتر بخوانیم:
+ مطالب منتسب به بنده موجب شگفتی و تأثر است

به گفته وی با توجه به متواری‌بودن این خانم، حکم به وکیل نامبرده ابلاغ شد که در صورت عدم اعتراض و یا تأیید حبس، حکم اجرایی و در صورت متواری‌بودن متهم وثیقه سپرده‌شده طبق قانون ضبط خواهد شد.

دادستان نطنز با انتقاد از شایعات و ایجاد حاشیه در روزهای اخیر پیرامون این پرونده، خاطرنشان کرد: دادستان کاشان مطلبی را در خصوص برخورد با بدحجابی و هنجارشکنی عنوان کرده بود و هیچ‌گاه در خصوص پرونده خواننده زن در ابیانه اظهارنظری نکرده بود.

جمعه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۹۸ در جریان سفر یک تور گردشگری به ابیانه، «نگار معظم» یک زن حاضر این تور در محله «هرده» یا «پایین ده» اقدام به ترانه‌خوانی در فضای باز می‌کند. تعدادی از مردم و حاضران در محل نیز به تماشای تک‌خوانی این زن می‌نشینند.

انتشار نماهنگ‌هایی از این خوانندگی در فضای مجازی واکنش فرماندار و امام جمعه نطنز را به دنبال داشت و به دنبال آن خواننده یادشده به دادگاه احضار شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.