پیام تسلیت آیت‌الله عرب در پی درگذشت پدر شهیدان قاسم‌‌پور

حاج میرزا محمد قاسمپور آرانیکاشان فردا – در پی درگذشت مرحوم حاج میرزا محمد قاسمپور، پدر شهیدان شیخ جواد و حسین قاسمپور و پدربزرگ شهیدان عربیان آرانی، آیت‌الله حاج شیخ حسین عرب استاد دروس سطوح عالیه حوزه علمیه پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
اطلاع یافتیم که امروز یکی از ستارگان پر فروغ سپهر شهادت و ایثار وا خلاق و کرامت، مرحوم حاج میزرا محمد قاسم‌پور پدر شهیدان حاج شیخ جواد و حسین قاسم‌پور دار فانی را وداع گفته و به لقاء معبود و به مهمانی عزیزان شهید خود نایل گشته است.

درگذشت ایشان را به همسر و همه عزیزان داغدار از خانواده محترم قاسمپور وسایر بستگان تسلیت می‌گویم و حشر با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را برای آن مرحوم  و صبر و اجر جمیل و جزیل برای بازماندگان از درگاه حضرت حق مسالت دارم.
حسین عرب  ۲۶ /۶ / ۱۳۹۸»

مرحوم حاج میرزا محمد قاسمپور آرانی علاوه بر آنکه دو فرزند و دو نوه‌اش به شهادت رسیده‌ بودند، بستگی سببی و نسبی نزدیک با بیش از ۲۰ شهید منطقه آران و بیدگل داشت و خانواده آن‌ها یکی از ایثارگرپرورترین خانواده‌های استان اصفهان و منطقه آران و بیدگل بود.

پیکر آن مرحوم امروز عصر از حسینیه چهارسوق آران‌وبیدگل تشییع و در آستان مقدس امامزاده محمد هلال بن علی (ع) به خاک سپرده شد.

شهید شیخ جواد قاسمپور در سال ۱۳۴۰ در آران به دنیا آمد و در و در سال ۶۵ در عملیات کربلای ۴ به شهادت رسید.

شهید حسین قاسمپور در سال ۱۳۴۳ در آران و بیدگل به دنیا آمد و در عملیات خیبر مفقودالاثر شد، و پیکر مطهرش پس از ۱۲ سال در سال ۷۵ به وطن بازگشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.