۵ نقطه حادثه‌خیز در محورهای ارتباطی کاشان اصلاح می‌شود

سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلسکاشان فردانماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس از اصلاح پنج نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های ارتباطی کاشان خبر داد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با مهر گفت: یکی از نقاط حادثه خیز پل راوند است که با وزیر راه مذاکراتی برای اصلاح این نقطه انجام شده است. حدود یک کیلومتر بالاتر زیرگذر شهدای گمنام راوند است که عملیات اجرایی اصلاح آن آغاز و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته ۲۲ بهمن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی سه‌راهی استرک کاشان را یکی دیگر از نقاط حادثه‌خیز منطقه کاشان که اصلاح آن در دستور کار قرار گرفته است برشمرد و افزود: سه‌راهی چنار نیز از دیگر نقاط حادثه‌خیز کاشان بود که خوشبختانه زیرگذر این نقطه به بهره‌برداری رسید.

 ساداتی‌نژاد گفت: سامان‌دهی سه‌راهی نشلج نیز در دستور کار قرار گرفته است و عملیات عمرانی آن نیز به‌زودی آغاز می‌شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل افزود: عملیات اجرایی جاده ابوزیدآباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با انتخاب پیمانکار آن آغاز و به‌زودی عملیات عمرانی آن شروع می‌شود تا پس از پایان این عملیات عمرانی شاهد کاهش چشمگیر تلفات جاده‌ای در این مسیر باشیم.

ساداتی‌نژاد با بیان این‌که دو بانده شدن جاده سفیددشت به کاشان نیز با اعتبار دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته است، افزود: خوشبختانه پیمانکار مشخص و عملیات عمرانی این جاده آغاز شده است و امیدواریم تا یک ماه آینده زیر بار ترافیک برود.

وی گفت: در تلاش هستیم تا عملیات عمرانی دهانه دوم زیرگذر نوش‌آباد نیز هرچه سریع‌تر آغاز و در ۲۲ بهمن‌ به بهره‌برداری برسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.